Jump to content

Gta 4 voertuigen


theway

Recommended Posts

Hej Ik wou ff iets vragen

Heb je bij Gta 4 meer of minder voertuigen dan bij San Andreas??

Een vriend van mij zei van wel ik weet het niet cker maar volgens mij minder.

Gta IV komt voor mij waarschijnlijk morgen aan, Ik kreeg vandaag de bevestigings mail van DYNABYTE, Tip daar kost IV 55,- euro inplaats van 60,- euro,,

alvast bedankt

Later =)

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA:IV heb je in het totaal 120 voertuigen. Ik heb ze even voor je geteld. Klik hier om alle voertuigen van GTA:IV te bekijken. En dan heb ik die van GTA:San Andreas ook even geteld en dan kom ik op 207 uit. GTA:San Andreas heeft er sowieso meer dan GTA:IV. Klik hier om de voertuigen van GTA:San Andreas te bekijken.

Succes en veel plezier met het GTA:IV spelen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hej Ik wou ff iets vragen

Heb je bij Gta 4 meer of minder voertuigen dan bij San Andreas??

Een vriend van mij zei van wel ik weet het niet cker maar volgens mij minder.

Gta IV komt voor mij waarschijnlijk morgen aan, Ik kreeg vandaag de bevestigings mail van DYNABYTE, Tip daar kost IV 55,- euro inplaats van 60,- euro,,

alvast bedankt

Later =)

Bij de release van GTA:IV was het 50€ bij VideoLand. Maar ik heb een PU kaart en daarmee krijg ik 7.50 korting op games bij FreeRecordShop! :tu: Zo, dat was even heel veel OffTopic.

Welkom en veel plezier op dit forum!

Link to comment
Delen op andere websites

Hej Ik wou ff iets vragen

Heb je bij Gta 4 meer of minder voertuigen dan bij San Andreas??

Een vriend van mij zei van wel ik weet het niet cker maar volgens mij minder.

Gta IV komt voor mij waarschijnlijk morgen aan, Ik kreeg vandaag de bevestigings mail van DYNABYTE, Tip daar kost IV 55,- euro inplaats van 60,- euro,,

alvast bedankt

Later =)

uhh.. gta:IV is 50euro? ik heb hem al bestelt bij videoland en dat ik op 5 december krijg, de release dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn inderdaad minder voertuigen maar ik vind de auto's toch mooier ook omdat ze moderner zijn. En als ik het goed herrinder zat er in een auto tv-scherm in de stoel. Er zijn sowiezo auto's uit vorige GTA's maar ook zeker een paar nieuwe. Ik vind de nieuwe motor's super, zoals de Zombie of Hellfury. Jammer van de vliegtuigen maargoed daar hebben we San Andreas voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn inderdaad minder voertuigen maar ik vind de auto's toch mooier ook omdat ze moderner zijn. En als ik het goed herrinder zat er in een auto tv-scherm in de stoel. Er zijn sowiezo auto's uit vorige GTA's maar ook zeker een paar nieuwe. Ik vind de nieuwe motor's super, zoals de Zombie of Hellfury. Jammer van de vliegtuigen maargoed daar hebben we San Andreas voor.

Die motors hebben ze in dit deel goed verpest.

Het rijden gaat ruk, en sloom.

Link to comment
Delen op andere websites

De besturing is zeker "anders". Bij de eerste missie was de auto al kapot voor ik zelfs maar bij dat appartement van Roman was.

Het valt me anders niet zo hard op dat er minder soorten voertuigen zijn ..

Hoewel sommige straten (Times Square, bijvoorbeeld) altijd helemaal geel zien van de taxi's. Ik denk dat de taxi's 50% van alle voertuigen op straat vertegenwoordigen, dus dat compenseert een beetje. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...