diego009 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Hoi, ik ben nu bij Ivan the Not So Terrible. Maar wat kan ik beter doen, hem vermoorden, of laten leven? Reageren
Platypus Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Op zich maakt het niet zo veel uit, maar als je de trofee/achievement 'No More Stangers' (ontmoet alle RC's) wilt, laat je hem het best leven. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Als je Ivan in deze missie doodt zal je hem niet meer terug zien, en zal Vlad tevreden zijn. Als je Ivan niet doodt, dan zal je hem later nog tegen komen als Random Character. Maar Vlad zal nooit weten dat je hem hebt laten leven omdat je hem sowieso een telefoontje geeft waarin je zegt dat Vlad geen last meer van Ivan zal hebben. Als je de Achievement / Trophy "No More Strangers" wilt behalen dan zal je Ivan moeten laten leven. Meer info over de keuze om mensen te vermoorden of laten leven vind je hier. Bewerkt: 17 november 2008 door Hanneswasco Reageren
MissBellic Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Net als wat de anderen zeggen. Al je hem doodt, krijg je zo'n mooie val te zien (wat ook bij dardan is gebeurt) Laat je hem leven? Dan zal hij je bedanken en weg gaan, maar je kan wel No more strangers ofzo behalen Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik heb hem toch maar laten leven omdat ik vlad een flikker vind maar perongeluk clarence vermoord. Hoe meer missie's hoe beter vind ik maar! Reageren
MissBellic Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik heb hem toch maar laten leven omdat ik vlad een flikker vind maar perongeluk clarence vermoord. Hoe meer missie's hoe beter vind ik maar! vlad de flikker ik vind hem wel irritant maar vind het jammer dat hij vermoord is... door mezelf [/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.