boros Geplaatst: 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2004 Is iets raars aan de hand,mijn camera stand punt draai constant weg naar rechtsboven, dus dit wil zeggen ik kan weinig doen omdat mijn ventje constant al naar rechtloopt. help???????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Dat heb je ook als je in het water loopt. Ik weet niet of je dat bedoelt. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boros Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Dat heb je ook als je in het water loopt. Ik weet niet of je dat bedoelt. :blink: nee,direct als je een spel start. loopt da ventje constant naar rechts je zou zeggen dat er een knop happerd mo heb pas mijn boel vernieuwd dus daar ligt ook nie aan,heb al gerinstallerd mo blijft da zelfde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Tjah. Heb je de originele versie? Eigenlijk een standaard vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boros Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Tjah. Heb je de originele versie?Eigenlijk een standaard vraag. yep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Dan moet alles toch goed zijn. Probeer de Virus Scanner eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boros Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Dan moet alles toch goed zijn. Probeer de Virus Scanner eens. heb dat ook al gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Dan heb je een rare computer. Ik weet het echt niet meer. Heb je niet iets fout ingesteld bij de instellingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Misschien slim om te zeggen... Reinstall MTA. Helpt dat niet. Reinstall GTA. Help dat ook niet. Reinstall Windows. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2004 Misschien slim om te zeggen...Reinstall MTA. Helpt dat niet. Reinstall GTA. Help dat ook niet. Reinstall Windows. dat werkt meestal het beste! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.