Jump to content

Wat is jouw nationaliteit?

Big Boss

Nederlander of Belg  

283 leden hebben gestemd

1. 1. Nederlander of Belg

• Nederlander
      272
    • Belg
      87
    • Duitser
      6
    • Engelsman
      3
    • Amerikaan
      6
    • Fransman
      2
    • Overig
      32

Recommended Posts

• Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

7

• Savage

5

• Ewoud

4

• Wauzie

3

En ik maar denken dat je uit Alaska kwam...

Ik heb trouwens wel een US naturalisation test gehaald (zo'n imburgeringscursus voor mensen die een burger willen worden in de VS). Maar goed, ik heb die citizenship alleen nog niet aangevraagd... Ik deed het voor de gein in NY :D

Delen op andere websites

Bonjour, je m'apelle supergtagamer et je suis un garcon d'Hollande. :) Dat is niet het beste frans, aangezien Hollande een franse president is/was? Maargoed, even in een notendop: ik kom uit Nederland, Noord-Holland. :)

Bewerkt: door supergtagamer
Delen op andere websites

Nederlander

Tot zover ik ooit terug heb kunnen vinden bij 'n stamboomonderzoek voor school, 100% zuiver. Van vaders kant ligt de oorsprong in Kootwijk (Gelderland) maar dat werd al snel de stad Utrecht. Van moeders kant ligt de oorsprong in het naburige Bunnik. Zelf geboren en getogen in de stad Utrecht, maar inmiddels woonachtig in Baarn. Hoewel erg Amsterdams georienteerd, is dat gelukkig nog steeds provincie Utrecht en deze ga ik nooit uit. Tenminste ... waar het wonen betreft.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Delen op andere websites

Fries is geen nationaliteit. Daarom staat dat er ook niet tussen.

Man man man, hij snapt de ironie niet... :puh:

Natuurlijk heb ik de Nederlandse nationaliteit, maar ik voel me meer Fries dan Nederlander :)

Delen op andere websites

@ Ezra24rct3

Kan je niet rekenen? :?

Als je grootouders van moeders kant Engels zijn, dan ben je slechts 75% Nederlander. Qua bloed dan he? Voor de rest kan, en zal, ik geen oordeel vellen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Delen op andere websites

Limburger is geen nationaliteit.

En wat betreft mijn post dat Fries geen nationaliteit was: dat weet ik ook wel, maar je moet zo nu en dan sommige Friezen weer 'ns uit hun waan halen die denken dat Friesland een land is en nationalistische gevoelens beginnen te verspreiden. :engel:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...