Jump to content

in plateland en kaart geeft aanin sanfiero


jancoCJ

Recommended Posts

hey ik was naar mistys gegaan in sanfiero had ik die man van poolen als gang gedaan met sjmahpe

toenging ik weg en was in het hidden toen ging ik een huis kopen toen zat ik er binnen.

toen ging ik naar buiten en was in blueberry en de kaart gaf aan dat ik in sanfiero was hoe kan dat.??>?

hier is screen

post-99711-1226939477_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat je gewoon te maken hebt met een wel mysterieuze bug dan wel glitch, al weet ik niet precies wat je nou bedoelt..probeer het even (rustig?) uit te leggen in normaal Nederlands, ik kan er zo weinig uit opmaken. Blijft de bug of is dit gewoon eenmalig geweest en is hij na herstart weer verdwenen? (en dus ook niet zo heel storend)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat je gewoon te maken hebt met een wel mysterieuze bug dan wel glitch, al weet ik niet precies wat je nou bedoelt..probeer het even (rustig?) uit te leggen in normaal Nederlands, ik kan er zo weinig uit opmaken. Blijft de bug of is dit gewoon eenmalig geweest en is hij na herstart weer verdwenen? (en dus ook niet zo heel storend)

niet storend hoor ik restart hem dan gewoon en klaar

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt door het verschil tussen K- en Gym geörienteerd. Wat houdt dat in?

K-geörienteerd wil zeggen dat de interieurs zich bevinden op de plaats waar ook de marker zit. Als je in een interieur binnengaat in San Fierro, en je kijkt op de kaart, ben je nog steeds in San Fierro. Maar dat is eigenlijk nep, want het interieur bevindt zich daadwerkelijk (in het Hidden Interior Universe) op de plek, waar in de normale wereld (hemel K) zich Blueberry bevindt. Dat heet Gym geörienteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...