jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 hey ik was naar mistys gegaan in sanfiero had ik die man van poolen als gang gedaan met sjmahpe toenging ik weg en was in het hidden toen ging ik een huis kopen toen zat ik er binnen. toen ging ik naar buiten en was in blueberry en de kaart gaf aan dat ik in sanfiero was hoe kan dat.??>? hier is screen Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Oo ... wel grappig Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik vrees dat je gewoon te maken hebt met een wel mysterieuze bug dan wel glitch, al weet ik niet precies wat je nou bedoelt..probeer het even (rustig?) uit te leggen in normaal Nederlands, ik kan er zo weinig uit opmaken. Blijft de bug of is dit gewoon eenmalig geweest en is hij na herstart weer verdwenen? (en dus ook niet zo heel storend) Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik vrees dat je gewoon te maken hebt met een wel mysterieuze bug dan wel glitch, al weet ik niet precies wat je nou bedoelt..probeer het even (rustig?) uit te leggen in normaal Nederlands, ik kan er zo weinig uit opmaken. Blijft de bug of is dit gewoon eenmalig geweest en is hij na herstart weer verdwenen? (en dus ook niet zo heel storend) niet storend hoor ik restart hem dan gewoon en klaar Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Het kan een bug zijn. Alleen ik begrijp je niet zo goed. Verder zie ik geen bewijs. Waar had je huis dan gekocht? Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 dat huis van bluberry dat was in het hidden ik ging stoppen met poolen en toen viel ik er en toen had ik het gekocht en toen ging in naar buiten en poof Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 dat huis van bluberry dat was in het hidden ik ging stoppen met poolen en toen viel ik er en toen had ik het gekocht en toen ging in naar buiten en poof O raar nooit van gehoort. Dan heb je zeker een nieuwe bug ontdekt. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Denk het maar je kunt het doen zonder cheats ook door via ganton gym te gaan Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Denk het maar je kunt het doen zonder cheats ook door via ganton gym te gaan Ja? Zonder jetpack toch niet? En jetpack kan je volgensmij niet in de ganton gym hebben. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Oh ja was dat ff vergeten Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Dat komt door het verschil tussen K- en Gym geörienteerd. Wat houdt dat in? K-geörienteerd wil zeggen dat de interieurs zich bevinden op de plaats waar ook de marker zit. Als je in een interieur binnengaat in San Fierro, en je kijkt op de kaart, ben je nog steeds in San Fierro. Maar dat is eigenlijk nep, want het interieur bevindt zich daadwerkelijk (in het Hidden Interior Universe) op de plek, waar in de normale wereld (hemel K) zich Blueberry bevindt. Dat heet Gym geörienteerd. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 ... Wel is van gehoort ja Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 ... Wel is van gehoort ja Kan zijn. Klik! Reageren
jancoCJ Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Dat verklaard dus dat ik helena zag schieten op een onzichtbaare muur ik zag nog een soldaat lopen in de hemel ook hoe kan dat dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.