Jump to content

hmdi kabel van ps3

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb hmdi-kabel voor de ps3 gekocht het beeld bij de spellen is goed maar,

bij het ps3 menu is de letter kleiner geworden en hoe kan ik die groter zetten?

Geplaatst:

Voor zover ik weet kon dat niet. Ze gaan er denk ik vannuit dat je tv groot is en daarom geven ze kleine lettertjes. De enige manier om ze weer groot te krijgen is een lagere resolutie maar dat wil je natuurlijk niet. Maar ik kan het ook fout hebben hoor. Dan heb ik het zelf ook over het hoofd gezien en dat zou zomaar kunnen omdat ik er met mijn tv toch geen last van heb. :puh:

Geplaatst:
Voor zover ik weet kon dat niet. Ze gaan er denk ik vannuit dat je tv groot is en daarom geven ze kleine lettertjes. De enige manier om ze weer groot te krijgen is een lagere resolutie maar dat wil je natuurlijk niet. Maar ik kan het ook fout hebben hoor. Dan heb ik het zelf ook over het hoofd gezien en dat zou zomaar kunnen omdat ik er met mijn tv toch geen last van heb. :puh:

heb je dat ook dan? dan zal het wel standaard bij iedereen zijn denk ik?

Geplaatst:

Een hogere resolutie houd in dat er meer pixels op je scherm worden gepropt waardoor alles scherper oogt. Alleen de hoeveelheid pixels in de letters word niet meer waardoor ze dus krimpen. Misschien dat het ergens bij opties staat ofzo. Dat kan ik alleen niet voor je bekijken omdat die van mij op reparatie is. Wel weet ik dat je bij de internetbrowser wel grotere letters kon instellen.

Geplaatst:

nope naar mijn weten kun je dit niet.

ik snap niet dat dat echt een probleem is,alles ziet er toch mooier en deftiger uit.?

Geplaatst:
nope naar mijn weten kun je dit niet.

ik snap niet dat dat echt een probleem is,alles ziet er toch mooier en deftiger uit.?

Het probleem is natuurlijk dat de letters moeilijker te lezen zijn. :puh:

Ben je soms Belg dat je "deftiger" zegt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...