IV trailer Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik kreeg toen met google chrome een melding: Ik vond deze pop-up zo onprofessioneel klinken dat ik bang was voor een virus en hem met taakbeheer afsloot. De pop-up kreeg ik trouwens nadat ik op een link klikte op gtaforum. Wat denken jullie? Ik ga het in ieder geval wel overwegen het ook even op het officiële forum van chrome te posten.
FerryN Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Dit is van google zelf, ik had dit ook wel eens als ie vastliep.
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Lekker leem dan... Je krijgt ook wel eens zo'n vaag bericht als een pagina niet wilt laden met een vaag poppetje. Erg leuk maar het ziet er ook ongevolelijk onprofessioneel uit.
Zaahed Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Grappig maar ja het is wel onprofessioneel en maar ja ik gebruik Firefox.
Thundercover Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Bij de volgende crew-vergadering zal ik om een Easter Egg forum vragen.
Recommended Posts