Jump to content

assassin´s greed


fritsjr

Recommended Posts

Hoi, misschien een domme vraag, maar ik ben klaar met de assassins missies, maar heb geen trophy hiervoor ontvangen?

Krijg ik die nog, of moet ik hier nog wat extra´s voor doen?

volgens mij niet maar het kan zijn dat je de trophy op dat profiel al hebt en dat je hem daarom niet ontvangt controleer dat even

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, misschien een domme vraag, maar ik ben klaar met de assassins missies, maar heb geen trophy hiervoor ontvangen?

Krijg ik die nog, of moet ik hier nog wat extra´s voor doen?

volgens mij niet maar het kan zijn dat je de trophy op dat profiel al hebt en dat je hem daarom niet ontvangt controleer dat even

Hoe moet ik dit contoleren?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, misschien een domme vraag, maar ik ben klaar met de assassins missies, maar heb geen trophy hiervoor ontvangen?

Krijg ik die nog, of moet ik hier nog wat extra´s voor doen?

volgens mij niet maar het kan zijn dat je de trophy op dat profiel al hebt en dat je hem daarom niet ontvangt controleer dat even

Hoe moet ik dit contoleren?

Ga naar het hoofdmenu van Playstation 3, ga naar deeltje 'Game', ga naar beneden tot trofeeënlijst, klik daarop, klik op GTA IV en voila ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het icoontje boven het cdtje en dan moet je GTA IV selecteren (soms kan het zijn dat je even moet wachten) en dan zoeken. Ze staan niet echt op volgorde maar je vind ze wel snel.

Ik weet wel waar je het moet zoeken binnen de ps3, alleen hij staat er gewoon niet tussen, kwam er net ook achter dat ik de storyline binnen 30 uur had uitgespeeld, maar geen trophy heb ontvangen van You Won!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het icoontje boven het cdtje en dan moet je GTA IV selecteren (soms kan het zijn dat je even moet wachten) en dan zoeken. Ze staan niet echt op volgorde maar je vind ze wel snel.

Ik weet wel waar je het moet zoeken binnen de ps3, alleen hij staat er gewoon niet tussen, kwam er net ook achter dat ik de storyline binnen 30 uur had uitgespeeld, maar geen trophy heb ontvangen van You Won!

Speel je toevallig op een oude savegame ??

Want daar kan je geen trophies op krijgen. Je zal echt met een compleet nieuw spel moeten beginnen.

(mocht je een compleet nieuwe game zijn gestart en je krijgt ze nog steeds niet dan weet ik neit wat er aan de hand is ??)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het icoontje boven het cdtje en dan moet je GTA IV selecteren (soms kan het zijn dat je even moet wachten) en dan zoeken. Ze staan niet echt op volgorde maar je vind ze wel snel.

Ik weet wel waar je het moet zoeken binnen de ps3, alleen hij staat er gewoon niet tussen, kwam er net ook achter dat ik de storyline binnen 30 uur had uitgespeeld, maar geen trophy heb ontvangen van You Won!

Speel je toevallig op een oude savegame ??

Want daar kan je geen trophies op krijgen. Je zal echt met een compleet nieuw spel moeten beginnen.

(mocht je een compleet nieuwe game zijn gestart en je krijgt ze nog steeds niet dan weet ik neit wat er aan de hand is ??)

Maar ik kreeg hier ook andere trophies op zoals bruce´s specialty en online trophies. Een nieuw spel hielp niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het icoontje boven het cdtje en dan moet je GTA IV selecteren (soms kan het zijn dat je even moet wachten) en dan zoeken. Ze staan niet echt op volgorde maar je vind ze wel snel.

Ik weet wel waar je het moet zoeken binnen de ps3, alleen hij staat er gewoon niet tussen, kwam er net ook achter dat ik de storyline binnen 30 uur had uitgespeeld, maar geen trophy heb ontvangen van You Won!

Speel je toevallig op een oude savegame ??

Want daar kan je geen trophies op krijgen. Je zal echt met een compleet nieuw spel moeten beginnen.

(mocht je een compleet nieuwe game zijn gestart en je krijgt ze nog steeds niet dan weet ik neit wat er aan de hand is ??)

Maar ik kreeg hier ook andere trophies op zoals bruce´s specialty en online trophies. Een nieuw spel hielp niet.

Ik heb uiteindelijk een vorige savegame gepakt, per ongeluk overschreven over de nieuwste :(, maar nu op nieuw assasins gedaan te hebben en de laatste missie weer te hebben gedaan heb ik 2 trophies erbij, die ik allang had moeten hebben.....zonde van de tijd, maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...