Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn eerste reactie: Te veel lichteffecten over de render heen. Het is naar mijn mening iets te veel van het goede. Door al deze effecten is de BG ook wat wazig geworden wat het niet echt mooi maakt. Het geheel past niet echt bij elkaar. Het is een Stock met een render erop die wat is ingeblend. Het vormt geen mooi geheel en loopt niet mooi in elkaar over. Dat is wel jammer want het zou een hoop schelen denk ik. Dan je tekst, deze is op zich wel mooi gemaakt, maar wel erg onduidelijk. Ik heb dan ook geen idee wat er in het wit staat. Ook zie ik geen rand (ik kan blind zijn) wat toch ook wel weer een gemis is. Al met al geef ik je de informatie mee dat je moet blijven oefenen. Ik hoop dat je wat doet met mijn tips. Succes ermee en blijven oefenen :tu:

Geplaatst:
t0t91w.png

Je signature is niet overweldigend. Opzich leuk gedaan met de kleur effecten rond je render, maar zoals de gene boven mij al zei, wel wat aan de overbelichte kant. Verder heb je er niet zoveel aan gedaan, na je laatste post in je vorige topic had ik wel wat meer van je verwacht kwa kunsten die je in die tijd geleerd hebt, althans dat was wat jij aangaf. Kijk een signature hoeft niet altijd vol met effecten te zitten, maar ik raak toch ook wel benieuwd naar je verdere creaties op graphics gebied.

Je hebt dit keer gekozen voor een stock, geen slecht idee, maar pak er wat leuke kleurrijke plaatjes bij en zet die op ''overlay'' of knoei wat met de ''blending'', kan ook leuk uitpakken in combinatie met brushes. Maar dat ligt ook puur aan het onderwerp wat je kiest en de stijl, ik vind persoonlijk dat bij dit soort renders het wat moeilijk is. Je bent er even mee bezig, maar je kan er op die manier wel leuke effecten uit halen :) Over je font gesproken, leuk typen die je hebt uitgezocht, alleen is hij erg onleesbaar en klein, misschien dat je dat nog wat groter kan maken. Over je border gesproken, deze is erg dun, die zou je eventueel ook nog wat dikkerder kunnen maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nou net begonnen met een stock te werken.

Ik was het zat om steeds stijl te doen, want je krijgt steeds de zelfde reacties als ''goed'' en ''niks aan doen''.

Nou ik een andere stijl beoefen krijg ik weer tips.

En dat vind ik leuker. :Y

En veder van de tips van Gammie :

Tekst missien groter ?? : nope die lijkt niet mooi.

En de border : paste niet echt van de rest van de sig.

Bewerkt: door jovinky
Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben nou net begonnen met een stock te werken.

Ik was het zat om steeds stijl te doen, want je krijgt steeds de zelfde reacties als ''goed'' en ''niks aan doen''.

Nou ik een andere stijl beoefen krijg ik weer tips.

En dat vind ik leuker. :Y

Zo zou je het ook kunnen zien, maar ik denk dat de meeste van jou die ''zelfde stijl'' nog niet hier hebben gezien. Je zei al dat je aardig leuk kan photsohoppen, anders had je dat niet kenbaar gemaakt dat het niveau hier wat laag is. Ik ben er anders wel benieuwd naar, of je zet ze natuurlijk bij je ''New Desinger, Kleine sig gallery'' neer :) Overigens kan je toch prima naast signatures waarbij je wilt leren met ''stocks'' te werken, ook je betere plaatsen?

En veder van de tips van Gammie :

Tekst missien groter ?? : nope die lijkt niet mooi.

Dat zal dan wel een kwestie van smaak zijn :Y

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

@ Gammie : Zo zou je het ook kunnen zien, maar ik denk dat de meeste van jou die ''zelfde stijl'' nog niet hier hebben gezien.

Je hebt het idd nog niet gezien, ik kan nog wel eens wat posten ;):D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...