Jump to content

2 sigs, 2 stijlen

Recommended Posts

Geplaatst:

Beide zijn ze weer erg mooi gemaakt. De eerste spreekt mij wel stukken meer aan, deze vind ik echt geniaal _O_ .

1:Om te beginnen bij je BG. Deze is erg mooi. Links zie je het stadion er licht doorheen, wat de BG niet saai maakt maar hem lekker opvult. De tekst is mooi gemaakt en past goed bij het geheel. Ook hier zie je weer de naam op de achtergrond vallen, wat het erg mooi maakt. Dan je render, deze effecten zien er echt fantastisch uit. En tot slot dan nog de rand, deze is ook erg mooi. Helaas kun je niet zoveel met een rand doen, maar zo'n rand doet het meestal goed, zo ook in dit geval.

2:Ook hier begin ik weer met de BG. Deze oogt naar mijn mening in het begin een beetje saai. Links en rechts zie je wel wat, maar dat is niet veel. Doordat de BG niet al te vol is, valt je oog sneller op de render, die weer erg mooi is bewerkt. Zelf houd ik niet zo van signature's met deze stijl, maar ik moet zeggen dat deze mij toch wel weer aanspreekt en dat ik er toch wel even naar heb gekeken. Je tekst is mooi gemaakt en past ook gewoon goed bij het geheel. En ook hier zit weer een goede rand omheen.

Je signature's worden steeds mooier Jon, Ga zo door :tu:

Geplaatst:

De eerste is dezelfde stijl als al zovelen voorgangers, en eigenlijk gewoon perfect. Alleen de tekst is wat rommelig, met ook nog wat letters op de achtergrond.

De tweede spreekt mij meer aan, vooral omdat het een heel andere stijl is. De achtergrond is mooi opgevuld, ik vind niet dat het 'te leeg' is. De render is er goed in verwerkt. Border had iets dikker gekund, tekst iets subtieler, maar verder is het goed gelukt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...