NIELS_ Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Yo, Ik zat dus GTA: SA te spelen, (met mods), toen ik mij bedacht dat ik geen mods meer wou. Ik dus die dingen uninstallen via SAMI, zitten ze er nog in! Ik ga dus GTA herinstalleren, stopt hij met laden op de helft, alsof er fout gemod is zegmaar, wat moet ik doen?:O Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Yo,Ik zat dus GTA: SA te spelen, (met mods), toen ik mij bedacht dat ik geen mods meer wou. Ik dus die dingen uninstallen via SAMI, zitten ze er nog in! Ik ga dus GTA herinstalleren, stopt hij met laden op de helft, alsof er fout gemod is zegmaar, wat moet ik doen?:O En dit gaat niet over modden Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 uninstalleer gta sa ga daarna naar C*/program files/Rockstar games/san andreas verwijder alles wat in de map san andreas staat Reageren
Beagle Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 uninstalleer gta sa ga daarna naar C*/program files/Rockstar games/san andreas verwijder alles wat in de map san andreas staat En verwijder de map "GTA:SA User Files" in de map "mijn documenten". Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) uninstalleer gta sa ga daarna naar C*/program files/Rockstar games/san andreas verwijder alles wat in de map san andreas staat En verwijder de map "GTA:SA User Files" in de map "mijn documenten". Nee!!! Hopen dat het nog niet te laat is, maar heel de map 'GTA San Andreas User Files' verwijderen is niet nodig.. Modificaties worden nóóit in savegames opgeslagen of hebben niets met savegames uit te staan, een paar uitzonderingen (lees: SCM-modificaties) daar gelaten. Die SCM-modificaties bepalen je versie (qua savegames!), waardoor je savegames alleen op díe versie af kan spelen. Mocht je dus een SCM-modificatie (missie-modificatie, zorgt voor nieuwe missies) hebben, moet je die installeren om je huidige savegame(s) te kunnen spelen óf een normaal nieuw spel starten/een savegame van een 'normale' versie downloaden [Edit:] en die laden[/edit]. Dat je modificaties er nog inzitten komt door het zeer 'gebruikersvriendelijke' SAMI. Het gaat de helft van de keren goed, de helft van de keren fout. Je mag blij wezen als je een modificatie zonder problemen geïnstalleerd krijgt, en al helemaal als je die zonder problemen er weer vanaf krijgt.. Tot zover mijn mening, en advies om van dat programma af te stappen. Nu kamp je nog met het probleem dat je geen spel kan starten, omdat hij op de helft afhaakt/afsluit. Mogelijkerwijs zit er dan nog een 'foutje' in 'gta_sa.set' (dit kan je vinden in 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten'. Probeer dat eens te verwijderen, hopend dat het spel dan weer werkt. Mocht het dán nog niet werken, heb ik (een) vraag/vragen richting jouw kant: Wat doe je voordat je een spel laadt? Start je een nieuw spel, een opgeslagen spel..? Als je een opgeslagen spel start, wanneer sloeg je die op? Met een 'schoon' spel of met zo'n missie-modificatie? Bewerkt: 18 november 2008 door VWO-er Reageren
NIELS_ Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) uninstalleer gta sa ga daarna naar C*/program files/Rockstar games/san andreas verwijder alles wat in de map san andreas staat En verwijder de map "GTA:SA User Files" in de map "mijn documenten". Nee!!! Hopen dat het nog niet te laat is, maar heel de map 'GTA San Andreas User Files' verwijderen is niet nodig.. Modificaties worden nóóit in savegames opgeslagen of hebben niets met savegames uit te staan, een paar uitzonderingen (lees: SCM-modificaties) daar gelaten. Die SCM-modificaties bepalen je versie (qua savegames!), waardoor je savegames alleen op díe versie af kan spelen. Mocht je dus een SCM-modificatie (missie-modificatie, zorgt voor nieuwe missies) hebben, moet je die installeren om je huidige savegame(s) te kunnen spelen óf een normaal nieuw spel starten/een savegame van een 'normale' versie downloaden [Edit:] en die laden[/edit]. Dat je modificaties er nog inzitten komt door het zeer 'gebruikersvriendelijke' SAMI. Het gaat de helft van de keren goed, de helft van de keren fout. Je mag blij wezen als je een modificatie zonder problemen geïnstalleerd krijgt, en al helemaal als je die zonder problemen er weer vanaf krijgt.. Tot zover mijn mening, en advies om van dat programma af te stappen. Nu kamp je nog met het probleem dat je geen spel kan starten, omdat hij op de helft afhaakt/afsluit. Mogelijkerwijs zit er dan nog een 'foutje' in 'gta_sa.set' (dit kan je vinden in 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten'. Probeer dat eens te verwijderen, hopend dat het spel dan weer werkt. Mocht het dán nog niet werken, heb ik (een) vraag/vragen richting jouw kant: Wat doe je voordat je een spel laadt? Start je een nieuw spel, een opgeslagen spel..? Als je een opgeslagen spel start, wanneer sloeg je die op? Met een 'schoon' spel of met zo'n missie-modificatie? ik start dan een nieuw spel. Ik probeer het nog eens Het lukt nog steeds niet. ik heb alles verwijdert en opnieuw geinstalleerd :S Bewerkt: 3 december 2008 door NIELS_ Reageren
Beagle Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Dit probleem komt meer voor; Als je met SAMI iets installeert, en je deïnstalleerd je SA of je haalt de mods met SAMI eruit, blijven ze soms zitten. Heel raar. Wat je het beste kan proberen is: 1. IMGTool Downloaden. 2. Orginele bestanden bij elkaar rapen. Heb je ze niet meer, kijk dan hier. 3. Open IMGTool en doe een CTRL+F'je naar je gemodde voertuig/bestand zonder de extensie. In GTA3.IMG natuurlijk. Als het een kapsel, kleding of speler model is moet je in de andere IMG'tjes wezen. 4. Uhmmm... Klaar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.