Wollongong Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Hi, ik ben bezig met pier 69. Net van Cesar een snipergun gekregen, erg leuk. Rechts staan twee man, links staan er drie. Rechts komt een derde aangerend. Ik leg ze allemaal om, maar op de een of andere manier blijft die Triad-gast neergeschoten worden. Waar is de zevende? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Dus je bedoelt dat die Triad-Gang Member neervalt en weer opstaat, en dan weer neervalt, enzovoort? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar het zal waarschijnlijk een eenmalige bug zijn. Nu je andere vraag. Tijdens de missie zelf krijg je 'instructies', zoals "Shit, they walked right into it!" Gebruik deze instructies. Meer info over de missie: >Klik.< Als de missie je echt niet lukt dan kan je hier een savegame-aanvraag aanvragen. Lees wel eerst eventjes de regels door voor je een missie aanvraagt. Succes. Bewerkt: 18 november 2008 door MegaPilot Reageren
Wollongong Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Dus je bedoelt dat die Triad-Gang Member neervalt en weer opstaat, en dan weer neervalt, enzovoort? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar het zal waarschijnlijk een eenmalige bug zijn. Nu je andere vraag. Tijdens de missie zelf krijg je 'instructies', zoals "Shit, they walked right into it!" Gebruik deze instructies. Meer info over de missie: >Klik.<Als de missie je echt niet lukt dan kan je hier een savegame-aanvraag aanvragen. Lees wel eerst eventjes de regels door voor je een missie aanvraagt. Succes. Nee, niet helemaal... je staat daar op het dak, die gasten gaan het gebouw in en staan op het dak. 6 vijanden, zes rode pijltjes. Zes dode vijanden. Maar zodra ik RMB (PC) loslaat, gaat die triad gast alsnog dood. Maakt niet uit hoelang. Heb de RMB 2 minuten vastgehouden, mannetje leeft... RMB los...mannetje dood... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Dan vrees ik dat je een bug hebt. Er zijn namelijk maar 6 mannetjes die je neer moet schieten. Een filmpje: Als je echt ten einde raad bent, kan je uiteraard een savegame aanvragen, en als dat nog niet werkt een savegame downloaden... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb alleen bij deze missie gehad wat nogal raar was dat er mannetjes aan de linker kant beneden van de triad steeds tegen de muur omhoog lopen ...best wel vaag .. als je tedicht bijkomt gaan ze wel op je schieten ..maar als ze dan weer wegrennen rennen ze weer tegen de muur omhoog Reageren
Wollongong Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Yep, bleek een bug... hij deed het gisteren prima PS: die gast in dat filmpje blaast er wel héél veel ammo doorheen zeg... Bewerkt: 21 november 2008 door Wollongong Reageren
Jappie_Sanandreas Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 misschien schiet je er eentje toch niet dood en blijft hij leven of zit hij ergens achter Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 misschien schiet je er eentje toch niet dood en blijft hij leven of zit hij ergens achterJe bent een maand te laat met je hulp, let in het vervolg even op de datum voordat je reageert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.