Silverbyte Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik stofte gisteren mijn Sim City 4 maar weer eens af, en begon vol goede moed te spelen. Ik ben echter met een project bezig, waar ik bepaalde modificaties voor nodig heb. Nou is het helaas zo dat de meeste mods het Rush Hour uitbreidingspakket vereisen. Nou ben ik ten alle tijden bereid deze aan te schaffen, maar ik kan 'm echter nergens vinden. Weet iemand of deze nog ergens verkrijgbaar is? Bol.com heb ik al geprobeerd, maar daar is de game niet meer leverbaar. Alvast bedankt. Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 www.marktplaats.nl vind je vast wat je zoekt Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 www.marktplaats.nlvind je vast wat je zoekt Punt is dat het daar altijd tweedehands exemplaren betreft, waar vrijwel altijd iets aan schort. Niets tegen marktplaats, maar elektronische spullen haal ik er liever niet vandaan. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dat is nergens meer te krijgen (misschien 2de hands) Maar ik zocht het toen ook. Maar ik het toen uiteindelijk de deluxe version gekocht voor €15,- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.