vincent123 Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) Hoi, ik heb iets gedownload waarmee ik in een boeing 737 zou moeten kunnen vliegen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat ding moet installeren? Van die mini-uitleg die erbij zit snap ik geen bal! Alvast bedankt! Vincent Bewerkt: 8 april 2005 door vincent123 Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik vrees dat je het daar toch mee moet doen :unsure: Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Welke miniuitleg?? Lees dit dan maar eens door: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Trouwens, dit hoort thuis in het modding forum...als iemand het ff zou willen verplaatsen zou dat fijn zijn. Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Omdat je het zo lief vraagt, dan. --topic moved-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.