diego009 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hallo allemaal, je kan, met je mobieltje, hulpdiensten bellen, dmv 911 in te toetsen. Maar in welk geval komen die van pas? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hallo allemaal,je kan, met je mobieltje, hulpdiensten bellen, dmv 911 in te toetsen. Maar in welk geval komen die van pas? Ambulance voor als je leven nodig hebt (al kan je beter naar de snacktent op de hoek gaan of de Burgershots/Cluckingbells) Het is echter wel erg duur. Politie kan je bellen als je last hebt van burgers die met je willen vechten / Bij sommige missies kan je ze bellen zodat de politie de slechterikken neer schiet of als je een politie auto nodig hebt is het ook handig. Brandweer kan je bellen voor de auto maar verder niet zo handig. en verder waar je zelf vind dat ze handig zijn of dat het handig is. Speel er maar eens mee kan soms best leuke dingen opleveren. Reageren
diego009 Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hallo allemaal,je kan, met je mobieltje, hulpdiensten bellen, dmv 911 in te toetsen. Maar in welk geval komen die van pas? Ambulance voor als je leven nodig hebt (al kan je beter naar de snacktent op de hoek gaan of de Burgershots/Cluckingbells) Het is echter wel erg duur. Politie kan je bellen als je last hebt van burgers die met je willen vechten / Bij sommige missies kan je ze bellen zodat de politie de slechterikken neer schiet of als je een politie auto nodig hebt is het ook handig. Brandweer kan je bellen voor de auto maar verder niet zo handig. en verder waar je zelf vind dat ze handig zijn of dat het handig is. Speel er maar eens mee kan soms best leuke dingen opleveren. Ja, dat doe ik altijd maar dan, zeggen ze, wie heeft er gebeld, en dangaan ze weer weg. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hallo allemaal,je kan, met je mobieltje, hulpdiensten bellen, dmv 911 in te toetsen. Maar in welk geval komen die van pas? Ambulance voor als je leven nodig hebt (al kan je beter naar de snacktent op de hoek gaan of de Burgershots/Cluckingbells) Het is echter wel erg duur. Politie kan je bellen als je last hebt van burgers die met je willen vechten / Bij sommige missies kan je ze bellen zodat de politie de slechterikken neer schiet of als je een politie auto nodig hebt is het ook handig. Brandweer kan je bellen voor de auto maar verder niet zo handig. en verder waar je zelf vind dat ze handig zijn of dat het handig is. Speel er maar eens mee kan soms best leuke dingen opleveren. Ja, dat doe ik altijd maar dan, zeggen ze, wie heeft er gebeld, en dangaan ze weer weg. Voor de ambulance moet je in de buurt zijn (lees ertegen aan staan) en wel health nodig hebben. Voor de politie moet er wel mensen zijn die buiten de wet gaan en zo opgepakt kunnen worden. Voor de brandweer moet je gewoon de auto pikken Maar ze blijven niet wachten als er niets is. Reageren
maus1994 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 waarom komt er eigenlijk nooit brandweer ? misschien vreemde vraag ) als ik auto's opblaas of ik zet ze in de fik komt er (bijna) nooit de brandweer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb ooit is tijdens een missie de politie gebeld en toen hadden ze alles gedaan, en ik heb niks gedaan! Reageren
pallestijn Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Al is er brand, en je belt de brandweer komen ze langs en rijden ze weg zonder 1 spetter water te gebruiken. Best kansloos dus die brandweer. Reageren
wupie Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Al is er brand, en je belt de brandweer komen ze langs en rijden ze weg zonder 1 spetter water te gebruiken.Best kansloos dus die brandweer. heb ik ook een keer gehad reden ze gewoon door allemaal autowraken terwel er nog een paar brande en ze stapte niet eens uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.