Jump to content

[GAME] Fifa09 Movie Contest

Fifa09 Movie-contest  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wie had het mooiste filmpje? (Zie hoofd-post)

• Nick_kerkwijk
      0
    • SpookHuis
      6

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik speel alleen maar online. Maar ik weet niet waar je daar je flimpjes mee moet opslaan. En ik maak daar echt hele mooie goal :engel:
Het is nu al wel te laat om je erbij te zetten, of er moet nog niemand gestemt hebben

je moet dit in single player doen, je maakte mooie goal of blunder of wat dan ook, je upload door op R3 te drukken, is hij klaar met uploade maak je wedstrijd af of niet, je gaat naar www.eafootballworld.com en logt in en dan my profile en dan kun je je filmpjes bekijken, je kan max. 5

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• AXIO

15

• End Of The Riot

6

• osmgek11

3

• ken9

3

Geplaatst:
Ik speel alleen maar online. Maar ik weet niet waar je daar je flimpjes mee moet opslaan. En ik maak daar echt hele mooie goal :engel:
Het is nu al wel te laat om je erbij te zetten, of er moet nog niemand gestemt hebben

je moet dit in single player doen, je maakte mooie goal of blunder of wat dan ook, je upload door op R3 te drukken, is hij klaar met uploade maak je wedstrijd af of niet, je gaat naar www.eafootballworld.com en logt in en dan my profile en dan kun je je filmpjes bekijken, je kan max. 5

Met R3?

Ow dan deed ik het verkeerd. :7

Geplaatst:

Met R3?

Ow dan deed ik het verkeerd. :7

Nee R3 is voor screenshot sorry :puh:

Driehoekje is uploade

Geplaatst:
ik kan de filmpjes niet zien :(
Hier kwam ik pas later achter, je moet een account op de site hebben om de filmpjes te kunnen bekijken :{
Geplaatst:

dacht ik ook opeens maar ze zijn nog wit

idee voor je volgende topic

j kan ze downloaden en op youtube zetten ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...