Remi-X Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Ik krijg net te horen van MFCL op MSN dat er en nieuwe Sketchup is uitgebracht, dus ben ik gelijk gaan kijken! Ben ik naar de Sketchup site gegaan, maar zag niet direct nieuws erover. Het was een beejte weggewerkt in het menu. Maar ik vind het er goed uit zien! Ook zeer geavanceerd, klik klik en je hebt iets heel nieuws, wat in Sketchup 6 zeker niet makkelijk was! Ik zal Sketchup 7 zeker gaan gebruiken, en een hoop anderen waarschijnlijk ook. Maar voor degenen die nog niet van het nieuws wisten, hier is het! Bronnen: -MFCL op MSN -Sketchup site -Sketchup Blog -Download! Veel Sketchup plezier! @ Thunder, hieronder: Ja okej.. Wist niet helemaal waar het moest... Bewerkt: 18 november 2008 door Remi-X Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Is dit niet meer iets voor de modding fora? Bij deze daar heen verplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.