Jump to content

vice city mod installer

djmarco

Recommended Posts

hallo.

ik heb van deze: http://grandtheftauto.filefront.com/file/Ducati_996;42734

site een mod gedownload.

nu heb ik alles gedaan wat er in de instructions staat.

maar als ik nu speel dan krijg ik een error :

enhandled exeption:c0000005

at address: 00541109

staat erin..

doe ik wat verkeerd of licht het gewoon aan de mod?

ps: hij vraagt niet welk voertuig ik ermee wil vervangen. hoort dat zo?

mvg. Marco

Delen op andere websites

Ja, inderdaad, .vcm bestanden kun je installeren met Vice City Mod Manager. Een goede versie kun je hier downloaden volgens de readme, maar die link werkt bij mij niet. Hier staat in elk geval wél een goede versie. Je moet het bestand gewoon in de map zetten waar je VCMM hebt staan en dan kun je de mod zo installeren. Ik gebruik geen VCMM, maar volgens mij is het een vrij eenvoudige automatische installer. Je wordt inderdaad niet gevraagd welk voertuig je wil vervangen, dit wordt standaard al voor jou bepaald. In dit geval raak je de PCJ kwijt.

Als het spel crasht heb je of de mod niet goed geïnstalleerd, of de mod is inderdaad kapot. Bij de opmerkingen onder de mod zie ik echter niemand die erover klaagt, dus ik vind het een beetje vreemd dat ie bij jou niet werkt. Ik raad je aan om de mod weer even te deïnstalleren (originele pcv600.txd en pcj600.dff aanvragen in het daarvoor bestemde topic in de moddingfora en met IMG Tool erin zetten; daar kun je tutorials voor vinden in de Master Tutorial List in de moddingfora, óf gewoon de hele game opnieuw installeren) en het dan nog eens te proberen. Let erop dat gta3.img niet op alleen-lezen staat en dat je geen bestanden van Vice city geopend hebt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...