blokzeil1 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hee mensen ik ben eindelijk na veel montage klaar met me filmpje ik wil hem opslaan maar als ik hem opsla krijg ik de volgende melding Windows Movie Maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw. bron bestan gecontroleerd heb alles nog en niks is van plaat veranderd genoeg ruimte heb ik op mijn pc ik sla hem op in 'mijn video's' mijn filmpje is 15-16min lang heb mp3 JPG wmv avi in de film zitten mijn pc 4gb werkgeheugen intel core duo E6750 2.3Ghz Geforce 8600GT 512mb service pack 3 ik sla hem op op mijn C schijf waar ik 50GB vrij heb dus wie weet het probleem? Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Bug van Windows Movie Maker. Ik zou overstappen naar en ander programma, bijvoorbeeld Sony Vegas. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 ken ik dan wel mijn bestand daar in laden? Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 ken ik dan wel mijn bestand daar in laden? Tuurlijk. Movie Maker is een van de lulligste programma's om je video's in te maken, omdat het programma de neiging heeft om vaak roet in het eten te gooien, door dit soort fouten. Dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn, maar het komt toch wel redelijk vaak voor. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 maar kan ik in dat programma mijn WMM bestand openen of met welk programma kan dat dan kan ik hem conserven want hij is klaar Reageren
K.O. Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Googelen levert bij mij niet zo 1,2,3 veel resultaat, dus ik ga er voor het gemak van uit dat je geen MS WMM project files kunt importeren in Sony Vegas. Het ziet er naar uit dat je gewoon alles opnieuw in Vegas moet bewerken. Ik vind het echter nog steeds vreemd dat je WMM een fout gaf bij het exporteren naar .WMV (ik neem aan dat je dat aan het doen was). Ik bedoel, ik weet ook wel dat WMM nou eenmaal niet het meest professionele programma is en kwalitatief gezien niet het best, maar een eenvoudig filmpje exporteren zou toch gewoon moeten kunnen. Althans, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Weet je zeker dat al die bronbestanden ook nog exact dezelfde bestandsnamen hebben als toen je ze importeerde in je projectbestand? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 ik weet het 100% zeker Reageren
K.O. Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Je kunt misschien ook proberen om alle bestanden mee te nemen (USB stick) naar iemand anders en het daar te exporteren naar een filmbestand. Dan moet je alleen wel de locaties van de bestanden wijzigen. Als je dat niet wilt doen zul je het toch echt gewoon in Sony Vegas opnieuw moeten doen. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 ik heb weer een vraag ik moet nu me muziek er onder zetten in sony vegas maar heb je ook net als bij windows movie maker ook infraden en uitfraden? om je muziek stil te laten beginnen en eindigen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.