Ottoman 47 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Als je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery Bewerkt: 22 november 2008 door Ottoman 47 Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San AndreasAls je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery I know,, maar de map heet? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San AndreasAls je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery I know,, maar de map heet? De map heet dus "GTA San Andreas" (Multiplayer Screenshots) "Gallery" (Single-Player Screenshots) Bewerkt: 23 november 2008 door Mr. Sugo Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San AndreasAls je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery I know,, maar de map heet? Jha maar welke van die : Reageren
Scofield6 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 In die map met die icoontjes van jou moeten de screenshots die je gemaakt heb bij staan, het gekke is dat je blijkbaar nog geen screenshots in SAMP hebt gemaakt. Klopt je leeftijd eigenlijk wel? Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Klopt, hij heeft nog geen screenshot gemaakt. Want je screenshot heet dan: "sa-mp-***" ***=van 000 t/m 999 (screenshot nummer) Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Klopt, hij heeft nog geen screenshot gemaakt. Want je screenshot heet dan: "sa-mp-***"***=van 000 t/m 999 (screenshot nummer) Dat heb ik vaak gehad in het groen/blauw. Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Je ziet in het spel dus wel het zinnetje dat er een screenshot is genomen, maar de genomen screenshots staan er niet of komen niet op de juiste plek. Het kan misschien zijn dat ze niet op de juiste plek staan. Wellicht een optie om te proberen met de zoekfunctie van Windows (Start -> Zoeken) te zoeken naar "sa-mp-000" op je hele computer. Verder heb je volgens mij Windows Vista? Ik ben niet (meer) heel erg bekend met Vista maar misschien kan het zijn dat het wegschrijven van de screens naar die map op een of andere geweigerd word: - Misschien dat je niet onder een administrator-acount werkt? - Misschien moet je SA:MP in compatibilteitsmodus draaien met Windows 98. (rechtsklik op samp.exe tabblad compatibiliteit en Windows 98 aanvinken) - Misschien een optie om heel samp even te verwijderen en opnieuw ergens anders te installeren? bijvoorbeeld in de map "Mijn Documenten", dan zouden de screens daar moeten komen en ik ga er vanuit dat in die map het plaatsen van bestanden niet geweigerd word. Meer opties weet ik eventjes niet. Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Je ziet in het spel dus wel het zinnetje dat er een screenshot is genomen, maar de genomen screenshots staan er niet of komen niet op de juiste plek.Het kan misschien zijn dat ze niet op de juiste plek staan. Wellicht een optie om te proberen met de zoekfunctie van Windows (Start -> Zoeken) te zoeken naar "sa-mp-000" op je hele computer. Verder heb je volgens mij Windows Vista? Ik ben niet (meer) heel erg bekend met Vista maar misschien kan het zijn dat het wegschrijven van de screens naar die map op een of andere geweigerd word: - Misschien dat je niet onder een administrator-acount werkt? - Misschien moet je SA:MP in compatibilteitsmodus draaien met Windows 98. (rechtsklik op samp.exe tabblad compatibiliteit en Windows 98 aanvinken) - Misschien een optie om heel samp even te verwijderen en opnieuw ergens anders te installeren? bijvoorbeeld in de map "Mijn Documenten", dan zouden de screens daar moeten komen en ik ga er vanuit dat in die map het plaatsen van bestanden niet geweigerd word. Meer opties weet ik eventjes niet. Pfff.. Kan het niet vinden. Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Pfff.. Kan het niet vinden. Welke opties heb je geprobeerd, Wat heb je gedaan, hoe heb je het gedaan, wat gebeurde er? enz. enz. Als je geen informatie geeft kan niemand weten wat de oplossing voor je probleem kan zijn. Reageren
WackoX Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Heb je soms een SA gedownload? Bewerkt: 27 november 2008 door WackoX Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Dat heeft er niks mee te maken, ik heb toch ook gedownload, en er is géén probleem. Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Heb je soms een SA gedownload? Ik heb het gekocht Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Heb je soms een SA gedownload? Ik krijg die Screenshots niet waar ze moeten zijn.. Reageren
Gta_Pro Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Je ziet in het spel dus wel het zinnetje dat er een screenshot is genomen, maar de genomen screenshots staan er niet of komen niet op de juiste plek.Het kan misschien zijn dat ze niet op de juiste plek staan. Wellicht een optie om te proberen met de zoekfunctie van Windows (Start -> Zoeken) te zoeken naar "sa-mp-000" op je hele computer. Verder heb je volgens mij Windows Vista? Ik ben niet (meer) heel erg bekend met Vista maar misschien kan het zijn dat het wegschrijven van de screens naar die map op een of andere geweigerd word: - Misschien dat je niet onder een administrator-acount werkt? - Misschien moet je SA:MP in compatibilteitsmodus draaien met Windows 98. (rechtsklik op samp.exe tabblad compatibiliteit en Windows 98 aanvinken) - Misschien een optie om heel samp even te verwijderen en opnieuw ergens anders te installeren? bijvoorbeeld in de map "Mijn Documenten", dan zouden de screens daar moeten komen en ik ga er vanuit dat in die map het plaatsen van bestanden niet geweigerd word. Meer opties weet ik eventjes niet. Weet je nu meschien nog iets? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.