Jump to content

GTA San Andreas. Multiplayer Screenshots


Gta_Pro

Recommended Posts

Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Als je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta_Pro

    15

  • Ymosky

    4

  • Mr. Sugo

    3

  • Ottoman 47

    3

Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Als je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery

I know,,

maar de map heet?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Als je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery

I know,,

maar de map heet?

De map heet dus "GTA San Andreas" (Multiplayer Screenshots)

"Gallery" (Single-Player Screenshots)

:dans:

Bewerkt: door Mr. Sugo
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ingame in SA:MP F8 hebt gedrukt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Als je ingame in GTA SA (Singeplayer) fototoestel hebt gebruikt: C:\Documents and Settings\Compaq_Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery

I know,,

maar de map heet?

Jha maar welke van die : 1227294748-640.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet in het spel dus wel het zinnetje dat er een screenshot is genomen, maar de genomen screenshots staan er niet of komen niet op de juiste plek.

Het kan misschien zijn dat ze niet op de juiste plek staan. Wellicht een optie om te proberen met de zoekfunctie van Windows (Start -> Zoeken) te zoeken naar "sa-mp-000" op je hele computer.

Verder heb je volgens mij Windows Vista? Ik ben niet (meer) heel erg bekend met Vista maar misschien kan het zijn dat het wegschrijven van de screens naar die map op een of andere geweigerd word:

- Misschien dat je niet onder een administrator-acount werkt?

- Misschien moet je SA:MP in compatibilteitsmodus draaien met Windows 98. (rechtsklik op samp.exe tabblad compatibiliteit en Windows 98 aanvinken)

- Misschien een optie om heel samp even te verwijderen en opnieuw ergens anders te installeren? bijvoorbeeld in de map "Mijn Documenten", dan zouden de screens daar moeten komen en ik ga er vanuit dat in die map het plaatsen van bestanden niet geweigerd word.

Meer opties weet ik eventjes niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet in het spel dus wel het zinnetje dat er een screenshot is genomen, maar de genomen screenshots staan er niet of komen niet op de juiste plek.

Het kan misschien zijn dat ze niet op de juiste plek staan. Wellicht een optie om te proberen met de zoekfunctie van Windows (Start -> Zoeken) te zoeken naar "sa-mp-000" op je hele computer.

Verder heb je volgens mij Windows Vista? Ik ben niet (meer) heel erg bekend met Vista maar misschien kan het zijn dat het wegschrijven van de screens naar die map op een of andere geweigerd word:

- Misschien dat je niet onder een administrator-acount werkt?

- Misschien moet je SA:MP in compatibilteitsmodus draaien met Windows 98. (rechtsklik op samp.exe tabblad compatibiliteit en Windows 98 aanvinken)

- Misschien een optie om heel samp even te verwijderen en opnieuw ergens anders te installeren? bijvoorbeeld in de map "Mijn Documenten", dan zouden de screens daar moeten komen en ik ga er vanuit dat in die map het plaatsen van bestanden niet geweigerd word.

Meer opties weet ik eventjes niet.

Pfff.. Kan het niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff.. Kan het niet vinden.

Welke opties heb je geprobeerd, Wat heb je gedaan, hoe heb je het gedaan, wat gebeurde er? enz. enz.

Als je geen informatie geeft kan niemand weten wat de oplossing voor je probleem kan zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet in het spel dus wel het zinnetje dat er een screenshot is genomen, maar de genomen screenshots staan er niet of komen niet op de juiste plek.

Het kan misschien zijn dat ze niet op de juiste plek staan. Wellicht een optie om te proberen met de zoekfunctie van Windows (Start -> Zoeken) te zoeken naar "sa-mp-000" op je hele computer.

Verder heb je volgens mij Windows Vista? Ik ben niet (meer) heel erg bekend met Vista maar misschien kan het zijn dat het wegschrijven van de screens naar die map op een of andere geweigerd word:

- Misschien dat je niet onder een administrator-acount werkt?

- Misschien moet je SA:MP in compatibilteitsmodus draaien met Windows 98. (rechtsklik op samp.exe tabblad compatibiliteit en Windows 98 aanvinken)

- Misschien een optie om heel samp even te verwijderen en opnieuw ergens anders te installeren? bijvoorbeeld in de map "Mijn Documenten", dan zouden de screens daar moeten komen en ik ga er vanuit dat in die map het plaatsen van bestanden niet geweigerd word.

Meer opties weet ik eventjes niet.

Weet je nu meschien nog iets?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...