Sonny-The-Pilot Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Mij vorige topic was niet sirieus bedoelt, deze wel. Ik ben er gistere een half uur mee bezig geweest, en dit is het resultaat: met kleur Zonder kleur Om de auto na te tekenen, heb ik deze foto gebruikt: Het is met Paint gemaakt. Verwacht niet dat alles helemaal perfect is nagetekend! Reageren
1974 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Mij vorige topic was niet sirieus bedoelt, deze wel. Ik ben er gistere een half uur mee bezig geweest, en dit is het resultaat:met kleur Zonder kleur Om de auto na te tekenen, heb ik deze foto gebruikt: Het is met Paint gemaakt. Verwacht niet dat alles helemaal perfect is nagetekend! Ziet er mooi uit, misschien dat je nog (Kan proberen) om aan binnekant nog wat dingen te plaatsen, maar verder 8/10. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ziet er leuk uit, maar alleen jammer dat de scaling niet goed gelukt is, vooral bij de spiegels, maar het begin is er iig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.