Jump to content

Crash bij savegames

Recommended Posts

Geplaatst:

Van de week wilde ik weer eens wat GTA SA spelen, en toen werkte alles prima. Echter toen ik het 's avonds nog een keer wilde proberen, deed hij het niet meer. Op het moment dat ik dezelfde savegame laadde (ik heb geen versie veranderd of iets dergelijks), crashte GTA SA. Het is de bekende "verzenden-niet verzenden"-crash.

Wat heb ik geprobeerd:

• Veranderen van versie.
  • Andere savegame downloaden (van beide versies).
  • gta_sa.set verwijderen.

Ik kan GTA helaas niet herinstalleren, want mijn DVD heeft de "cyclische redundantie"-fout. Daarmee kan ik dus wel spelen, maar bij het installeren op mijn laptop (deze foutmelding is op mijn PC) merkte ik dat installeren met deze DVD niet meer gaat.

Ik maak wel scm-mods, maar dat doe ik met MPACK en is dus afzonderlijk van de "normale" main.scm. Daarnaast heb ik die al een paar keer veranderd door het veranderen van de versies. Dat is dus niet het probleem.

Als ik een new game start, werkt hij wel, maar wanneer ik die game opsla en terug laad, crasht hij ook.

Heeft iemand een oplossing, reageer dan even. Je hoeft niet met suggestisch als "herinstalleer", "heb je wel de goede versie", "heb je mods gebruikt?" of "gta_sa.set verwijderen" te komen, want dat heb ik allemaal al geprobeerd.

Geplaatst: (bewerkt)
Van de week wilde ik weer eens wat GTA SA spelen, en toen werkte alles prima. Echter toen ik het 's avonds nog een keer wilde proberen, deed hij het niet meer. Op het moment dat ik dezelfde savegame laadde (ik heb geen versie veranderd of iets dergelijks), crashte GTA SA. Het is de bekende "verzenden-niet verzenden"-crash.

Wat heb ik geprobeerd:

• Veranderen van versie.
  • Andere savegame downloaden (van beide versies).
  • gta_sa.set verwijderen.

Ik kan GTA helaas niet herinstalleren, want mijn DVD heeft de "cyclische redundantie"-fout. Daarmee kan ik dus wel spelen, maar bij het installeren op mijn laptop (deze foutmelding is op mijn PC) merkte ik dat installeren met deze DVD niet meer gaat.

Ik maak wel scm-mods, maar dat doe ik met MPACK en is dus afzonderlijk van de "normale" main.scm. Daarnaast heb ik die al een paar keer veranderd door het veranderen van de versies. Dat is dus niet het probleem.

Als ik een new game start, werkt hij wel, maar wanneer ik die game opsla en terug laad, crasht hij ook.

Heeft iemand een oplossing, reageer dan even. Je hoeft niet met suggestisch als "herinstalleer", "heb je wel de goede versie", "heb je mods gebruikt?" of "gta_sa.set verwijderen" te komen, want dat heb ik allemaal al geprobeerd.

Misschien wordt het eens tijd dat je je computer gaat defragmenteren. Dat haalt alle onbekende programma's van je computer vandaan. Als dat gebeurt is, dan heb je meer ruimte. Kan dat het probleem oplossen, denk je?

Bewerkt: door Torritor
Geplaatst:

Ik heb geen idee wat deze fout met beschikbare harde schijf ruimte te maken heeft, hoor? Op mijn PC is nog 428 GB beschikbaar, dus daar zal het niet aan liggen.

Geplaatst: (bewerkt)
*TEKST*
Klinkt als een error die ik een tijdje geleden had. Backups zal je vast al geprobeerd hebben. Dan is nu mijn magische oplossing: gta_sa.exe als administrator uitvoeren. Anders krijgt gta_sa.exe geen toegang tot Mijn Documenten en kan ie de savegames ook niet laden. Dit kwam bij mij ook van de ene op de andere dag, zonder iets raars veranderd te hebben. Ik weet niet zeker of dit in jouw geval de crash veroorzaakt, maar in ieder geval succes :)

Mocht dit niet werken, dan is het wachten op een andere optie of GTASA lenen van een vriend (desnoods opnieuw kopen).

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Helemaal vergeten dat ik een back-up had gemaakt op mijn externe harde schijf. Problem solved, dus. Iedereen dank voor de hulp!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...