Jump to content

Zombie Motorcycle


Nissan

Recommended Posts

hey mensen.

In de missie No Love Lost van Mikhail Faustin zie je,

wanneer je de motorrijder die je moet achtervolgen, een colone Zombie

motors rijden. De motors in die kleur ben ik buiten de missie niet meer tegengekomen.

Mijn 2 vragen: waar rijden deze motoren vaak rond en of het

mogelijk is door het gebruik van de Pay 'n Spray de motor in diezelfde

staat en kleur te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kleuren kan je buiten de missie niet meer tegen komen wel weet ik volgens mij een vindplaats.

Weet je de burger shot in dukes.

Daar staat bij mij altijd zo'n rijtje verschillende choppers waar je zombie ook tussen moet zitten.

Neem er eens een kijkje :) Overigens kan je wel 1 van de choppers in de missie bemachtigen ga gewoon met je auto durende achtervolging stoppen en schiet je 1 voor 1 neer ( neem wel dekking achter je voertuig).

Daarna moet je ook alweer ergens naar toe en die rit kan je op die chopper die je wilt maken.

Ook hebben de velgen in de missie een speciale kleur.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het helemaal niet opgevallen in die missie maar ik kan me nog wel herrinderen dat ik er zo een gestolen heb in die missie maar niet naar mijn savehuis gebracht heb, helaas. Heeft iemand mischien een screen hiervan dan kan ik de komende dagen ff opletten want ik zoek sowiezo nog mooie choppers. Ik heb al een hellfury maar de zombie wil ik nog en de freeway.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het helemaal niet opgevallen in die missie maar ik kan me nog wel herrinderen dat ik er zo een gestolen heb in die missie maar niet naar mijn savehuis gebracht heb, helaas. Heeft iemand mischien een screen hiervan dan kan ik de komende dagen ff opletten want ik zoek sowiezo nog mooie choppers. Ik heb al een hellfury maar de zombie wil ik nog en de freeway.
Je moet eens bij de burgershot in dukes/bohan kijklen.

Daar staat altijd een rijtje met zombie's freeway's en hellfury's

Daar kan je er altijd eentje van tussen halen.:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb soms het idee dat mijn auto niet in een andere kleur word gespoten als ik in de pay'n spray ga? :?

Als je auto de zlefde kleur heeft word hij niet overgespoten maar word de schade gerepareert.

Als je auto zware schade heeft kan hij opnieuw worden overgespoten maar dan kan het ook zijn dan hij bijvoorbeeld een gt of een xs had.

dat had ik een keer bij een sentinel ik reed hem helemaal kapot spuite hem en vervolgens kwam er een sentinel XS uit. ik had puur geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb soms het idee dat mijn auto niet in een andere kleur word gespoten als ik in de pay'n spray ga? :?

Als je auto de zelfde kleur heeft word hij niet overgespoten maar word de schade gerepareert.

Als je auto zware schade heeft kan hij opnieuw worden overgespoten maar dan kan het ook zijn dan hij bijvoorbeeld een gt of een xs word.

dat had ik een keer bij een sentinel ik reed hem helemaal kapot spuite hem en vervolgens kwam er een sentinel XS uit. ik had puur geluk.

Edit: typfouten verbetert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb soms het idee dat mijn auto niet in een andere kleur word gespoten als ik in de pay'n spray ga? :?

Als je auto de zelfde kleur heeft word hij niet overgespoten maar word de schade gerepareert.

Als je auto zware schade heeft kan hij opnieuw worden overgespoten maar dan kan het ook zijn dan hij bijvoorbeeld een gt of een xs word.

dat had ik een keer bij een sentinel ik reed hem helemaal kapot spuite hem en vervolgens kwam er een sentinel XS uit. ik had puur geluk.

Edit: typfouten verbetert.

Typfouten verbeteren kan je ook via de 'bewerk' knop doen hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb soms het idee dat mijn auto niet in een andere kleur word gespoten als ik in de pay'n spray ga? :?

Als je auto de zelfde kleur heeft word hij niet overgespoten maar word de schade gerepareert.

Als je auto zware schade heeft kan hij opnieuw worden overgespoten maar dan kan het ook zijn dan hij bijvoorbeeld een gt of een xs word.

dat had ik een keer bij een sentinel ik reed hem helemaal kapot spuite hem en vervolgens kwam er een sentinel XS uit. ik had puur geluk.

Edit: typfouten verbetert.

Typfouten verbeteren kan je ook via de 'bewerk' knop doen hoor :Y

huh ow fuck ik d8 dat ik de edit knop had gebruikt sorry misverstandje.

Ik had een beetje haast maar ik heb perongeluk op de reply-knop geklikt.:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...