Jump to content

discuseer Mee.. Console of PC?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen !

Ik vroeg af wat jullie het beste vonden een PC of een console (ps3,xbox etc etc). Ik las net een artikel over dat de meerderheid voor de pc gaat dan de console.. de link is hier en discuseer mee

Console or PC?

Geplaatst:

Ik vind persoonlijk een console/handheld fijner..

reden:

Met een console/handheld hoef je vaak niet een game te installeren.

Is velen malen goedkoper

nooit gezeik met systeemeisen :puh:

en er is nog wel meer maar dit zijn de belangrijkte :Y

GTA MAster 1,

Geplaatst:

Ikzelf zou natuurlijk voor de Console kiezen, want je hebt inderdaad nooit gezeik emt de Systeemeisen. Er zijn allemaal leuke spellen voor op de Console. En je kan Internetten (Interneppen... :puh: ), en het is ook goedkoper. :)

Geplaatst:

Ik vind, beide hebben hun voor en nadelen.

Pc, heeft de masterlijke controle met muis en toetsenbord bij FPS games etc.

En consoles bij vecht, voetbal en race spellen.

Nadelen pc is prijs en systeemeisen.

Nadleen console, is dat een pc mooier graphics etc. uit kan persen

Zijn wel meer maar heb geen zin om verder te typen :puh: .

Geplaatst:

Ik vind meestal pc fijner met modden en je kan online makkelijk spelen.

En verder kan je zo GamePad aansluiten volgensmij.

Bij console vind ik lekker groot scherm en de joystick.

Verder hoef je niks te installeren is zo klaar.

Dus handig en hoef geen systeemeisen ervoor te hebben.

Dus ik vind ze allebei handig. ^_^

Geplaatst:

Ik kies voor pc.

Je upgrade eens om het jaar fzo en je kan er weer tegen.

Pc-games zijn veel goedkoper dan console games.

Vb: mirrors edge. - ps3 - rond €60

- pc rond €40

Geplaatst:
Ik kies voor pc.

Je upgrade eens om het jaar fzo en je kan er weer tegen.

Pc-games zijn veel goedkoper dan console games.

Vb: mirrors edge. - ps3 - rond €60

- pc rond €40

Moet je eens de totale prijs van alle hardware die je al moet hebben kopen eens optellen. In het totaal zal het niet goedkoper dan een PC uitkomen. Ook kost een PC meer dan een console in het geheel.

Ik kies voor een console zoals je al hebt gezien. Daar heb je een groot (HD)TV-scherm en een makkelijk bestuurbare controller. Je hoeft niet zo veel te installeren en je zit gezellig in de zetel in plaats van op je bureaustoel. :Y

Geplaatst:

Een pc is duurder, maar als je er een koopt, koop dat goed. Een pc is te gebruiken voor heel veel dingen, en met games kun je er zeker een aantal jaar mee vooruit. Een console zelf ik goedkoper, maar de games en accessoires zijn erg duur. Voor de pc games ken je meestal weer wat piraten, voor de console is dat al moeilijker.

Geplaatst:

Ik vind een console toch wel een stuk makkelijker. Voornaamste reden is dat je met de nieuwste consoles zo'n 6 tot 9 jaar vooruit kan, met een PC niet. Bovendien moet je op een PC het hele spel installeren.

Bovendien kan ik nu gamen scheiden van de dingen die ik doe op de PC.

Geplaatst:

een console is GEMAAKT om te gamen, een PC niet. dus dan is het logsich dat er veel verschillen zijn, en dus ook dat de meeste een console leuker/ beter/ makkelijker/ handiger/ (etc. etc.) vinden!

Geplaatst:

Ik ga voor de PC. Waarom?

Omdat de console gewoon zuigt. ik hoef er geen. Heb er wel een gehad en zeg niet dat het niet leuk is ,Maar een console kopen (vooral nieuw) is hardstikke duur. en als je even pech hebt komt er een jaar later weer een andere. en ga zo maar door. ik loop al een aantal jaartjes met deze pc. en upgraden once in a while. en kan weer verder ben ook niet te lui om even een game te instaleren. en met de pc heb je gewoon veel meer mogelijkheden

Geplaatst:

Omdat de console gewoon zuigt. ik hoef er geen. Heb er wel een gehad en zeg niet dat het niet leuk is ,Maar een console kopen (vooral nieuw) is hardstikke duur. en als je even pech hebt komt er een jaar later weer een andere. en ga zo maar door. ik loop al een aantal jaartjes met deze pc. en upgraden once in a while. en kan weer verder ben ook niet te lui om even een game te instaleren. en met de pc heb je gewoon veel meer mogelijkheden

Een console duur? Volgens mij is een PC toch heel wat duurder. En X360 kan je krijgen vanaf €150 en een PS3 vanaf €400. Ook het upgraden van een PC voor de nieuwste games kost handenvol geld. En over een jaartje komt er nog geen PS4 hoor, die komt misschien binnen drie of vijf jaar.

En wat is er erg aan als er een PS3 uitkomt? De PS2 wordt nog steeds verkocht en er gamen nog steeds zeer veel mensen op, ook al is de PS3 al een jaar uit.

Welke mogelijkheden heb je dan meer? Geef voorbeelden. ;)

Geplaatst:

Een console duur? Volgens mij is een PC toch heel wat duurder. En X360 kan je krijgen vanaf €150 en een PS3 vanaf €400. Ook het upgraden van een PC voor de nieuwste games kost handenvol geld. En over een jaartje komt er nog geen PS4 hoor, die komt misschien binnen drie of vijf jaar.

En wat is er erg aan als er een PS3 uitkomt? De PS2 wordt nog steeds verkocht en er gamen nog steeds zeer veel mensen op, ook al is de PS3 al een jaar uit.

Welke mogelijkheden heb je dan meer? Geef voorbeelden. ;)

Bij Xbox was het zo dat ie na 3 jaar een vervanger kreeg, en dit lijkt bij de X360 ook te gebeuren omdat er al vele geruchten rond gaan.ik heb aan beide ongeveer 650€ betaald, en de xbox koste er rond de 230 van, en na 2 jaar was ie outdated.

PSX, PS2 en PS3 was die periode ertussen veel groter, en er komen nog steeds PS2 spellen uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...