lexus123 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik kies voor pc.Je upgrade eens om het jaar fzo en je kan er weer tegen. Pc-games zijn veel goedkoper dan console games. Vb: mirrors edge. - ps3 - rond €60 - pc rond €40 Voor de PC is het gratis... Ontopic: Ga voor de console, geen gezeik met systeemeisen en de controller ligt gewoon lekker in je hand. @hierboven: de Ps2 gaat kappen, en de productie van games gaat ook stoppen net als op de xbox. Ik denk dat er alleen volgend jaar nog Ps2 games gemaakt en verkocht worden, daarna niet meer. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik zou zeker een console nemen. Bij een PC heb je de systeemeisen dus je kan dan soms niet elk spel spelen en bij sommige PC's word je PC sloomer als je sommige games instaleert. En bij een PC moet je ook alles instaleeren. En bij een console heb je dit allemaal niet. Reageren
Think Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Bij Xbox was het zo dat ie na 3 jaar een vervanger kreeg, en dit lijkt bij de X360 ook te gebeuren omdat er al vele geruchten rond gaan.ik heb aan beide ongeveer 650€ betaald, en de xbox koste er rond de 230 van, en na 2 jaar was ie outdated.PSX, PS2 en PS3 was die periode ertussen veel groter, en er komen nog steeds PS2 spellen uit. De Xbox 360 is nu al 3 jaar uit en ik heb nog niets gehoord over een opvolger. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Bij PC moet je altijd goed vereisten systeem nodig voor spel te afspelen. Bij console zit alles in dus je moet niks bezorgd. PC heeft meer mogelijkheden vb Mods,... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Voor mij gaat er niets boven het console gamen. Dat wil niet zeggen dat gamen op de PC niet leuk is, in tegendeel. Alleen zoals al is gezegd heb je voor de goede games hoge systeemeisen nodig. Dat is voor veel mensen een probleem en voor mij dus ook. Ik vind de console ook veel lekkerder gamen dan de PC. En je hebt er zowat nooit problemen mee. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik zou zeker een console nemen.Bij een PC heb je de systeemeisen dus je kan dan soms niet elk spel spelen en bij sommige PC's word je PC sloomer als je sommige games instaleert. En bij een PC moet je ook alles instaleeren. En bij een console heb je dit allemaal niet. bij een PS3 moet je zekers wel installeren... bij een XBox 360 was dit volgens mij optioneel, of vereist, maar dat weet ik niet zeker... btw, natuurlijk moet je een console upgraden! bijv. van PS2 naar PS3, is meteen ook 600 euro, vind ik toch best veel hoor... in die manier zijn er weinig verschillen tussen een console en pc... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik zou zeker een console nemen.Bij een PC heb je de systeemeisen dus je kan dan soms niet elk spel spelen en bij sommige PC's word je PC sloomer als je sommige games instaleert. En bij een PC moet je ook alles instaleeren. En bij een console heb je dit allemaal niet. bij een PS3 moet je zekers wel installeren... Huh? nee. Je moet af en toe wel is een update doen. Maar das niet bij elk spel. Reageren
David22 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Persoonlijk kies ik voor de console. Dit omdat een console veel goedkoper is (voor de PS3 leg je €400 neer, terwijl een echt high-end gaming pc al gauw €4000 kost). Een PC heeft echter ook voordelen. Bij een PC kan je modden en extra programma's zoals camhacks en SA-MP installeren, wat onmogelijk is op een (ongemodde) console. Bij een console weet je echter zeker dat jouw console hem aan kan, en hoef je geen upgrades uit te voeren. Met een console/handheld hoef je niet een game te installeren. Pas op met wat je zegt! Op mijn PS3 moeten o.a. Ratchet and Clank, LittleBigPlanet en GTA IV geïnstalleerd worden! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Bij sommige spellen op console moet je wel inderdaad instaleren. Reageren
Wesley Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik ga zelf voor de PC, op de PC heb je alles meteen bijdehand, stel je wilt een cheat hebben voor GTAIV (PC), dan druk je even ALT-TAB, en je kunt even kijken bij de Cheats pagina op wikigta. Wil je een mod voor je game? Dan is het even ALT-F4 indrukken, en de boel installeren, en je start het spel opnieuw op. Bij de console werkt dit allemaal nog een beetje anders. Met PC heb je alles sneller bijdehand, en ik vind een muis + toetsenbord (+joystick) veel lekkerder gamen, ben het gewoon zo gewend Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Ik ben een console gamer, dat komt omdat ik nooit heb leren gamen op een PC. Vroeger speelde ik op de PC alleen maar Roller coaster. Nu later heb ik dan wel SA op Mn PC staan. Maar de rest van de spellen heb ik altijd gespeelt op de ps2/Xbox360. De eerste aanraking met games was bij mijn neefje op de ps2. Hij speelde al heel lang games, terwijl ik nog op straat rondhuppelde. Op Mn 9ende kreeg ik een PS2, en daarop heb ik veel games versleten. Nu 4 jaar later heb ik een Xbox met wat games. En ik zou nooit van me leven willen overstappen op non stop PC gamen. Aangezien je een PC constant moet vernieuwen, en een controller makkelijker speelt. Reageren
wupie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 een console is gewoon veel goekoper dan een pc en je hoeft hem niet te upgraten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.