Jump to content

Hoe doe ik een driveby?


mattert

Recommended Posts

ik zie best veel mensen die driveby's doen en dan uit raam hangen en schieten, ik probeer dat ook de hetetijd maar mij lukt het niet, ik heb in de chat van een server al vaak gevragen maar hun zijde "press H" dus ik druk op H wanneer ik in een suto zit (niet achter stuur) maar dan doet die ook niks! wa mot ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten alle settings op default of aleen van driveby (capslock of H)?
Maakt niet uit, zolang je de toeter-toets (leuk woord =D) maar indrukt. Heb jij die op Tab staan, moet je op Tab drukken om uit het raam te hangen.
Moeten alle settings op default of aleen van driveby (capslock of H)?
Met Q en E kun je bij mij als bestuurder schieten vanuit auto en volgens mij ook als passagier.
Dan schiet je uit het raam, je kan ook uit je raam hangen. Dat doe je standaard met Capslock en H (of de toeter-toets :7).
Link to comment
Delen op andere websites

Moeten alle settings op default of aleen van driveby (capslock of H)?
Maakt niet uit, zolang je de toeter-toets (leuk woord =D) maar indrukt. Heb jij die op Tab staan, moet je op Tab drukken om uit het raam te hangen.
Moeten alle settings op default of aleen van driveby (capslock of H)?
Met Q en E kun je bij mij als bestuurder schieten vanuit auto en volgens mij ook als passagier.
Dan schiet je uit het raam, je kan ook uit je raam hangen. Dat doe je standaard met Capslock en H (of de toeter-toets :7).

't was alleen om duidelijk te maken dat je ook met Q en E vanuit auto kunt schieten.

Je kunt natuurlijk ook op de auto gaan staan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...