Crowsoul Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik zoek een mooie Subaru Impreza GT Turbo MY 1994-2000 zoals die van mij. Liefst een stationwagen. Maar een gewone was ook al leuk. Er bestaan er wel voor GTA3/VC maar na converteren en ingame gooien is die zo deprimerend zwak afgewerkt dat hij het spelen niet waard is. DFF 180 kb en TXD 45 kb. Hoe niet meer te vertellen zeker. Dus ik wil er eentje die niet te veel afsteekt tegen over de NFS converts. Weet iemand zo eentje te vinden? Misschien op die Russische sites of zo. Reageren
iefen Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 ga hiet niet een nieuw topic voor maken hij staat al in het modding reqeust topic maar daar was mijn vraag: voor welke gta? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) ga hiet niet een nieuw topic voor makenhij staat al in het modding reqeust topic maar daar was mijn vraag: voor welke gta? Eender, ik converteer hem wel. Wou er toch nog zelf men wielen onder zetten Als hij maar wat mooier is dan die van gta inside of macreator. EDIT: Ik heb al een betere gevonden. De blauwe 555 uitvoering. Bewerkt: 21 november 2008 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.