GhostFace Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 weet iemand waar de save game staat <_< ik heb al gezocht op het forum maar heb niks kunnen vinden Reageren
Slimm Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Er is een autosave optie maar er is ook een NFSU2 topic dus daar kan je voor eventueel andere vragen terecht Reageren
Tmzom Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Ik heb zelf het spel niet, maar je moet toch Naar een garage toe ofso iets? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 je kunt saven bij garage. bij de stores als je iets nieuws hebt gekocht en weggaat. nadat je een race hebt gehaald, overal moej wel eerst op jump to garage klikken Reageren
Timos Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 Ik denk dat hij bedoeld een 100% save game.. Niet waar je kunt saven. Zoek mischien eens op GOOGLE Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 hij staat bij mij onder: C:\WINDOWS\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.