bus Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Jaa ik heb een vraagje Welke voertuigen staan er voor welke soort empire buildings? Ik weet Bar= idaho prostitution=polaris v8 smuggling=sabre turbo hel me please:p en hoe unlock ik de laatste = robbery Reageren
Basssss Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Jaa ik heb een vraagjeWelke voertuigen staan er voor welke soort empire buildings? Ik weet Bar= idaho prostitution=polaris v8 smuggling=sabre turbo hel me please:p en hoe unlock ik de laatste = robbery Bij Robbery spawnt een Landstalker, en je kunt een Robbery Empire Building krijgen door een Robbery van een andere gang te slopen. En de bar is de Protection Racket, daarnaast spawnt er ook nog een Sentinel (of Washinton of iets dergelijks) bij Loan Shark. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Protection Racket - Idaho Loan Shark - Admiral Prostitution - Polaris V8 Drugs - Stallion Smuggling - Sabre Turbo Robbery - Landstalker Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 staat alles niet gewoon op wikigta?? [edit] te laat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.