Fiegel5 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Type: Header Stijl: GTA IV Grootte: Dat weet ik dus niet, het is voor deze website. Zoals je ziet heb ik zelf wat gekloot, maar ik kan de juiste afmeting niet vinden.. Afbeelding: Maakt niet uit, het moet flitsen. Het moet zeker een tijdje meegaan, ik wil zoiezo Niko erop. En een pic van het Blijheidsbeeld. Let wel op dat lelijke oranje mormel in de hoek.. Tekst: Grand Theft Auto IV, en onderaan in het klein (copyright teken)www.grandtheftautoiv.come2me.nl Rand:Mag, hoeft niet Kleuren:Maak er wat uitspringend van, niet te druk. Wel lekker uniek.. Render (optioneel): Zoals het al zei, het blijheidsbeeld en Niko. En eventueel nog andere naar eigen keuze.. Extra (optioneel): Reageren
iefen Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 sorry dat ik ff off-topic ga maar is die site van jouzelf? want je heb er zo een blok system opgezet dat je niks kan kopieren maar ik had de codes binnen 20 seconden ik pb je wel hoe ik dat deed Reageren
K.O. Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 iefen, iedereen kan de HTML code van een pagina opvragen in z'n browser, dat is niet knap, niet moeilijk en je hebt er ook helemaal niks aan. Waarom de rechtermuisknop zonodig geblokkeerd moet worden, snap ik ook niet, maar als Fiegel5 dat leuk vindt dan is dat toch goed? Als je erin zou slagen het filter van zijn gastenboek te omzeilen zou ik meer onder de indruk zijn. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 iefen, iedereen kan de HTML code van een pagina opvragen in z'n browser, dat is niet knap, niet moeilijk en je hebt er ook helemaal niks aan. Waarom de rechtermuisknop zonodig geblokkeerd moet worden, snap ik ook niet, maar als Fiegel5 dat leuk vindt dan is dat toch goed? Als je erin zou slagen het filter van zijn gastenboek te omzeilen zou ik meer onder de indruk zijn. Ik legde hem ook uit dat dat waar was, je kan het ook gewoon simpel met ctrl en C doen. Maar ik weet niet maar waar ik het er af moet halen . Maar iemand zin om die aanvraag even te doen? En daarnaast is het ook maar goedkope zooi he . Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Toch iemand interesse? Bewerkt: 21 november 2008 door Fiegel5 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik zal hem wel voor je doen. Ik kan je niet garanderen dat het lukt want ik werk niet graag met Stocks Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Wanneer heb je tijd? Het heeft wel een beetje haast... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) Dit is Niet het beste wat ik kan ofzo maar ik zag dat je SNEL een banner nodig had.. dus misschien kan je deze tijdelijk gebruiken of wil je aanpassingen die je erin kan maken of... thja maten zijn 100x600 gegokt.. kijk even hoe goed ie anders past ben je alweer een stap dichterbij Bewerkt: 24 november 2008 door Sa_bulldog Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Grootte: Dat weet ik dus niet, het is voor deze website. Zoals je ziet heb ik zelf wat gekloot, maar ik kan de juiste afmeting niet vinden.. Nou kijk mag ik het plaatje? Dan kan ik er tekst inzetten En dan lukt het denk ik al wat beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.