Jump to content

Far Cry 2 kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Far Cry 2 lijkt me een zeer leuke game, en ik kan deze in het weekend gaan halen. Maar ik wil eerst jullie mening eens weten. Ik hoor namelijk zeer veel positieve elementen, maar ook een aantal negatieve.

Ik zou dit spel kopen op de PS3. Is de besturing daar vloeiend op? Of voelt het echt als een muisport aan? En ik heb thuis een Full HD TV, heeft de game mooie graphics? Verder hou ik van schietspellen, en zeker deze game trekt me aan, maar zijn de constant respawnende 'outposts' wel niet irriterend? Want soms geraak ik wel eens gefrustreerd bij zo'n dingen, maar dan probeer ik na een tijdje nog eens en bevalt een game me weer. En hoe zit het met de AI? En hoeveel vrijheid heb je bij missies? Verveelt de game snel als je zoals ik van plan ben om afwisselend te spelen?

Weet er trouwens iemand de recente prijs in Mediamarkt, want ik vind nergens de prijs (niet op de website vermeld) Ik woon btw in Belgie. :)

Geplaatst:

FarCry 2 is een erg mooie game, de graphics maakt het spel vooral goed. Ook de gameplay en de actie's, er zitten geen monsters in deze FarCry, de negatieve dingen zijn dat je steeds pillen moet slikken voor je ziekte. Malaria, maar je hoeft niet vaak die pillen te slikken hoor, dus dat is al wat beter! :bier: De missie's zijn ook erg leuk, en als je in nood bent. Dan komt een Buddie (Vriend) je helpen. :) Zeker een aanrader! :Y

Geplaatst:
Weet er trouwens iemand de recente prijs in Mediamarkt, want ik vind nergens de prijs (niet op de website vermeld) Ik woon btw in Belgie. :)

Op de website van MediaMarkt staan nooit prijzen, ik raad je aan om langs de FRS te gaan. Daar krijg je namelijk 10% korting op je games als je een ANWB pas heb. Dit kan ook gewoon een gekopieerd exemplaar zijn. ;)

Geplaatst:

De vrijheid is enorm, met een 50 Km² grote map, (die je in de missies vrij kunt betreden) raak je niet snel verveeld. De AI is goed, probeert je in de flank aan te vallen, maar als ze in een auto zitten worden ze debiel.

Geplaatst:

Misschien kan je nog op deze pagina kijken. Hier staan vier reviews van Far Cry 2, zoals je gelijk al kan zien zijn de cijfers zeer positief. :)

Geplaatst:

Deze game raad ik je heel erg aan. Ik vind niet dat hij verveelt, ik speel hem nu al één week achter elkaar :puh:. De graphics zijn prachtig. Zoals forumrunner al zei, als je vijanden in een auto zitten, laten ze zien dat ze hun rijbewijs niet hebben. De AI erg goed. De recente prijs is geloof ik €65,- voor de PS3. De constante respawnde outposts vind ik niet irritant. Ook is het realistisch, want als je een outpost hebt uitgemoord, en je gaat weer weg, komen er nieuwe. Dit zal waarschijnlijk ook in RL gebeuren. Vrijheid heb je genoeg. Je kunt gaan en staan waar je maar wilt in deze 50km2 grote map. Ook kan dit tijdens de missies.

Ik zou hem echt kopen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Over de prijzen bij Mediamarkt: uit onderzoek blijkt dat Mediamarkt in 60% van de gevallen duurder is dan andere winkels. De rede waarom er geen prijzen op de site van Mediamarkt staan is omdat de prijzen per mediamarkt verschillen. Voorbeeld(waar): een TV bij een Mediamarkt in A'dam was 2100€ en bij R'dam in de Mediamarkt was dezelfde TV 1500€! Door Radar Tv programma.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Met Far Cry 2 heeft ubisoft weer een supergame neergezet, hierbij ik crysis helemaal NIETS!! :puh:

ik heb hem niet op de ps3 maar op de pc met een niet al te snel monster ziet het er al prachtig uit, ik zou zeggen kopen, en anders haal je een ander spel binnen 24 uur :puh:

Geplaatst:

Allemaal positieve reacties. Ik ga dit spel dus dit weekend kopen, ik heb namelijk al een tijdje behoefte aan een andere spel, ben mijn huidige nogal beu. Als ik het heb zal ik zeggen wat ik ervan vind! :Y

Geplaatst:
Allemaal positieve reacties. Ik ga dit spel dus dit weekend kopen, ik heb namelijk al een tijdje behoefte aan een andere spel, ben mijn huidige nogal beu. Als ik het heb zal ik zeggen wat ik ervan vind! :Y

Eventuele meningen van Far Cry 2 gamers kan je natuurlijk ook in het grote Far Cry 2 topic vinden op ons eigen GTAForum. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...