susanne Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hoi allemaal een beetje raar ik moet met met een politie auto busjes aan de kant zetten maar ik moet de sirenes aanzetten maar ik weet niet welke ik moet indrukken ik heb een xbox360 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 bij de ps3 moet je de linker joystick indrukken (kort) Reageren
Little Jacob Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ikzelf heb geen Xbox maar weet je wel hoe je moet tuteren? Ik denk een van de twee (zwarte) 'knuppels' indrukken. Reageren
susanne Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ikzelf heb geen Xbox maar weet je wel hoe je moet tuteren? Ik denk een van de twee (zwarte) 'knuppels' indrukken. sorry ik weet ook niet hoe ik moet toeteren ben nog niet zo heel ver in het spel Reageren
weaponmr Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 gewoon alle knopjes indrukken, doe ik ook altijd als ik iets niet snap. (Wel allemaal achter elkaar, niet tegelijk) Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik heb ook geen Xdoos maar ik denk dat het het linker knuppeltje is en die indrukken. Kort is voor sirene aan en iets langer voor claxon (als je een overheidsvoertuig hebt). Klik >>HIER<< voor de gehele besturingslijst. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Je blijft op die Sirene drukken, gewoon inhouden. Dan gaat dat busje aan de kant, en moet je vervolgens naar het raam lopen. Dan stapt die gast uit en dan gaat ie naar achteren en daar zit dat spul nier ering, en zo moet je verder gaan zoeken tot je het goede busje hebt. Gewoon de clackson knop in blijven drukken, en niet loslaten en dan gaat ie aan de kant. That's it! Reageren
Iscariah Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hey... Om het even uit te leggen heb ik het plaatje even iets aangepast: De knop die je ziet oplichten in het plaatje is het... Een kort drukje op de linkerstick zal jouw sirene doen loeien! Als je deze knop echter lang ingedrukt houdt, zal je de toeter horen. Hopelijk heb je hier genoeg informatie aan! Veel plezier met de sirene. Isca. Reageren
susanne Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hey...Om het even uit te leggen heb ik het plaatje even iets aangepast: De knop die je ziet oplichten in het plaatje is het... Een kort drukje op de linkerstick zal jouw sirene doen loeien! Als je deze knop echter lang ingedrukt houdt, zal je de toeter horen. Hopelijk heb je hier genoeg informatie aan! Veel plezier met de sirene. Isca. dank je ga ff proberen Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Nee je moet het rechter pookje hebben voor sirene (volges mij) Maar voor die missie heb je geen sirenes nodig. je moet gwn voor het busje rijdne, tot ie stopt. Dan stap je uit en je gaat naar het raam toe. (ik neem aan dat je het hebt over die missie waar je een busje moet vinden die TV's meeheeft) Bewerkt: 22 november 2008 door timmyhawky Reageren
susanne Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Nee je moet het rechter pookje hebben voor sirene (volges mij)Maar voor die missie heb je geen sirenes nodig. je moet gwn voor het busje rijdne, tot ie stopt. Dan stap je uit en je gaat naar het raam toe. (ik neem aan dat je het hebt over die missie waar je een busje moet vinden die TV's meeheeft) hoi het is me gelukt je moest dat pookje 1x induwen bedankt kan ik weer verder Reageren
Iscariah Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Nee je moet het rechter pookje hebben voor sirene (volges mij) Serieus? Ach ja, ik ram toch altijd maar wat op die knoppen... Reageren
FerryN Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Nee je moet het rechter pookje hebben voor sirene (volges mij) Serieus? Ach ja, ik ram toch altijd maar wat op die knoppen... Rechter, die is toch voor naar achter te kijken? Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Nee je moet het rechter pookje hebben voor sirene (volges mij) Serieus? Ach ja, ik ram toch altijd maar wat op die knoppen... Rechter, die is toch voor naar achter te kijken? O ja, sorry. Ik heb geen Xbox meer dus ik wist hetniet zeker Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Hey...Om het even uit te leggen heb ik het plaatje even iets aangepast: De knop die je ziet oplichten in het plaatje is het... Een kort drukje op de linkerstick zal jouw sirene doen loeien! Als je deze knop echter lang ingedrukt houdt, zal je de toeter horen. Hopelijk heb je hier genoeg informatie aan! Veel plezier met de sirene. Isca. ik wist het! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.