gta master 1 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Hallo, Op ''Can you run it?'' is inmiddels gta 4 toegevoegt. Can you run it is een site waar je kan natrekken of je pc een game aankan. En omdat er veel op het forum word ''lastig gevallen'' met ''Ik heb dat, dat en dat..Kan ik hem aan??'' dacht ik, Gta Master 1....wees eens aardig voor je medemens en post het even .. Nou oke, dat dacht ik helemaal niet . Hier kun je Can you run it vinden, selecteer simpelweg Grand Theft Auto IV in de lijst en klik op de grote knop ""Can you run it?''..moeilijk he? maar we gaan het moeilijker maken...als je deze site nog niet eerder hebt gebruikt moet je ook nog op ''install'' of ''run'' klikken! moeilijker kan niet he?? Als je al dat goed hebt gedaan zie je automatisch of je pc GTA IV aankan! (de applicatie werkt meestal correct, maar soms niet...je kan er van uitgaan dat hij correct werkt!) Greetz GTA Master 1, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Hallo,Op ''Can you run it?'' is inmiddels gta 4 toegevoegt. Can you run it is een site waar je kan natrekken of je pc een game aankan. En omdat er veel op het forum word ''lastig gevallen'' met ''Ik heb dat, dat en dat..Kan ik hem aan??'' dacht ik, Gta Master 1....wees eens aardig voor je medemens en post het even .. Nou oke, dat dacht ik helemaal niet . Hier kun je Can you run it vinden, selecteer simpelweg Grand Theft Auto IV in de lijst en klik op de grote knop ""Can you run it?''..moeilijk he? maar we gaan het moeilijker maken...als je deze site nog niet eerder hebt gebruikt moet je ook nog op ''install'' of ''run'' klikken! moeilijker kan niet he?? Als je al dat goed hebt gedaan zie je automatisch of je pc GTA IV aankan! (de applicatie werkt meestal correct, maar soms niet...je kan er van uitgaan dat hij correct werkt!) Greetz GTA Master 1, Hey bedankt! Dat zocht ik al heel lang maar jammer genoeg kan mijn pc Gta IV niet aan. Liberty-city10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) ''mijn lange tekst '' Hey bedankt! Dat zocht ik al heel lang maar jammer genoeg kan mijn pc Gta IV niet aan. Liberty-city10 graag gedaan hoor, Ik ben aardig voor mn medemens Bewerkt: 18 november 2008 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) ik heb een intel duo core 2 e8500 3,16 ghz nvidia geforce 9600gt als grafishe kaart maar ik denk dat die testen wat overdreven zijn want crysis kan ik ook gewoon op hoogste settings spelen terwijl ik lang niet over de recommanded settings heen kom bij die test bij farcry 2 kom ik op het hoogste uit xD bij deze test kom ik wel uit over de hoogste settings enz xD http://www.yougamers.com/gameometer/10296/ Bewerkt: 18 november 2008 door jeromegtafan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het maar vaag vind, hij geeft aan dat ik een bepaalde plug-in moet hebben. Die dan ook nog eens een virus meeneemt, en dan werkt ie nog niet. Is dit wel betrouwbaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het maar vaag vind, hij geeft aan dat ik een bepaalde plug-in moet hebben. Die dan ook nog eens een virus meeneemt, en dan werkt ie nog niet. Is dit wel betrouwbaar? jah had ik ook mijn kaspersky zag het ook aan als een virus maar die plugin ofzo gaat je computer settings bekijken/meten/berkenen ofzo dit was mijn uitslag http://img37.picoodle.com/img/img37/3/11/1...edm_a14cf52.png Bewerkt: 18 november 2008 door jeromegtafan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WarGamer599 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Can you run it is compleet veilig. Raar trouwens dat sommige scanners em als virus zien. IK heb de nieuwste beveiliging van Norton en die gad nix aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Nais. Soms overschat hij spellen wel eens. Zo kan ik Bia:HH niet eens op low spelen volgens dat ding. Maar ik kan zonder lagg met alles op hoog spelen. xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 Nais. Soms overschat hij spellen wel eens. Zo kan ik Bia:HH niet eens op low spelen volgens dat ding. Maar ik kan zonder lagg met alles op hoog spelen. xD 1 voordeel, als hij aangeeft dat je iets kan spelen, kan je het ook echt spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 lol bij crysis warhead kwam ik met die test net over de minimum settings heen maar ik kan hem zonder problemen met alles op ultra high spelen XD dus dat ding klopt niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Eehm.... GTA IV staat al een behoorlijk tijdje daar, zo'n 2/3 weken al. Ik keek toen NFS:Undercover in de Bart-Smit boekjes stond. Helaas kan mijn pc het bij lange niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Ik kan hem aan op mijn videokaart na, dus daar moet ik nog even voor gaan kijken.. Is een ATi 3870HD trouwens een goeie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeromegtafan Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 rockstar heeft nu gta iv voor de pc op hun site staan http://www.rockstargames.com/IV/#?page=pc die recommanded settings zijn gewoon ziek ik heb een dual core 2 e8500 en een nvidia 9600gt en zal het waarschijnlijk op medium ofzo kunnen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Die can you run it site ken ik allang maar ja het is wel handig voor die mensen die het niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Hier op het forum zeiden ze dat mijn pc goed genoeg was voor Gta IV maar uit de test blijkt dat niet zo te zijn, toch koop ik hem wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.