jeromegtafan Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Hier op het forum zeiden ze dat mijn pc goed genoeg was voor Gta IV maar uit de test blijkt dat niet zo te zijn, toch koop ik hem wel. jah die quad core enz lijkt me te overdreven heb ook al van velen gehoord dat ik hem op hoog kan spelen terwijl ik in die test net over de minimum heen terwijl ik dat ook met crysis heb en hem gewoon met alles op hoog kan spelen:P dus misschien als je er onder komt kan je hem spelen op low/medium maarja het beste is om het zelf uit te vinden als gta iv uit is Reageren
maus1994 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 bij mij kon het zowie zo al niet maar ja ik heb hem toch al voor de PS3 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik ben er door heen gekomen. ik zit precies in het midden van minimum en aanbevolen. Bij aanbevolen had ik alles "Pass" maar alleen mijn processor werkt niet mee Voor de rest Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hier snap ik dus niets van .. Mijn videokaart 'Failed', maar alle features komen er wel door ... En dan te bedenken dat ik bij GTA SA er met glans doorkom Er is niets veranderd aan deze PC sinds die tijd. Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Je moet een 7900GT hebben. je hebt een 7300GT. 7300GT = fail. Reageren
Markant Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik persoonlijk zou niet te zwaar aan de requirements trekken. Volgens mij is het allemaal een beetje overdreven. Requirements die op het niveau van Crisis liggen, lijkt me sterk dat GTA IV dat allemaal gaat benutten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik was voor de lol even bij Systemrequirements Lab. Ik dacht zou mijn PC Pro Street kunnen draaien. En dan krijg ik dit: Als dat ook voor GTA IV geld kan ik hem op high spelen. Dat zou geweldig zijn. Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 bij deze test kom ik wel uit over de hoogste settings enz xDhttp://www.yougamers.com/gameometer/10296/ Either your hardware is too new, too old or too rare - we don't know enough of it to give an accurate estimation. Sorry. Mijn PC zal vast te nieuw zijn (juli 2008) Reageren
ikt Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Intel prak, altijd slecht. Reageren
Basssss Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Intel prak, altijd slecht. Kan ik er wat aan doen, die zat er al in toen ik hem kocht. En hoe ik er een nieuwe in moet plaatsen is mij ook een raadsel. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Volgens mij voldoen niet veel mensen aan de video kaart. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind het eigenlijk een beetje onzin die test. Bij mij stond er dat hij net boven het minimum uitkwam terwijl alles ruim aan het minimum voldoet en alleen de videokkart bij aanbevolen er niet aan voldeed terwijl de videokaart aan alle eisen voldoet. Nou ja, gta zal het waarschijnlijk toch niet geweldig doen want mijn pc loopt voor geen meter Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 een maat van mij kan hem volgens mij niet aan xD bij 1 test wel en bij de andere niet want hij heeft een pentim 4 3,16 ghz en een nvidia geforce 9800gt als grafishe kaart en ik kom er hoger uit ik heb een dual core 2 e8500 3,16 ghz en een nvidia geforece 9600gt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 een maat van mij kan hem volgens mij niet aan xD bij 1 test wel en bij de andere niet want hij heeft een pentim 4 3,16 ghz en een nvidia geforce 9800gt als grafishe kaart en ik kom er hoger uit ik heb een dual core 2 e8500 3,16 ghz en een nvidia geforece 9600gt Met die gegevens kun je GTA IV zeker draaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.