Mr. Psycho Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik was eens in hemel 5 aan het vliegen, met mijn jetpack op de bodem ergens dicht bij rechtsonder in de san andreas map in het pauze menu, tot ik opeens een blok vind die eruit ziet als het atrium in los santos. als ik dan verdervlieg, vind ik een marker. ik loop erin en ik kom in het atrium terecht. wanneer ik echter achter me terug in de marker loop, ben ik in los santos buiten het atruim. overal lopen mensen en rijden er auto's 1 meter naarst waar ze normaal moeten rijden. en op de map in het pauze menu ben ik nog steeds daar rechtsonder. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik was eens in hemel 5 aan het vliegen, met mijn jetpack op de bodem ergens dicht bij rechtsonder in de san andreas map in het pauze menu, tot ik opeens een blok vind die eruit ziet als het atrium in los santos. als ik dan verdervlieg, vind ik een marker. ik loop erin en ik kom in het atrium terecht. wanneer ik echter achter me terug in de marker loop, ben ik in los santos buiten het atruim. overal lopen mensen en rijden er auto's 1 meter naarst waar ze normaal moeten rijden. en op de map in het pauze menu ben ik nog steeds daar rechtsonder. Het is precies hetzelfde LS, omdat je via de verkeerde hemel in door de marker bent gegaan ligt je kaart nu scheef. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Ik was eens in hemel 5 aan het vliegen, met mijn jetpack op de bodem ergens dicht bij rechtsonder in de san andreas map in het pauze menu, tot ik opeens een blok vind die eruit ziet als het atrium in los santos. als ik dan verdervlieg, vind ik een marker. ik loop erin en ik kom in het atrium terecht. wanneer ik echter achter me terug in de marker loop, ben ik in los santos buiten het atruim. overal lopen mensen en rijden er auto's 1 meter naarst waar ze normaal moeten rijden. en op de map in het pauze menu ben ik nog steeds daar rechtsonder.Als je normaal het Atrium binnengaat, kun je ook op Los Santos uitkijken door de ramen. Jij bent van buiten af naar dit interieur toe gegaan, en daar is dan ook (een gedeelte van) Los Santos te zien. De rest van San Andreas is daar ook aanwezig, maar dan kun je er doorheen kijken. Alle pickups en markers/enexen zijn aanwezig, evenals voetgangers. Het enige wat ontbreekt zijn voertuigen. En die lopen inderdaad wat scheef dankzij de *kuch* foutloze overgang tussen de hemelen. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 het voelde wel even raar om zo missions te spelen en niet te kunnen kijken op de kaart waar het was waar ik naartoe moest. wel leuk om de weg te leren vinden in san andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.