Jump to content

SA op deze laptop?


Sprunk

Recommended Posts

Hallo,

Mijn broertje krijgt binnenkort een eigen laptop. Mijn vader heeft een nieuwe gekocht dus mag hij hem hebben. Voor mij een opluchting, want dan hoeft hij hopelijk niet steeds op mijn PC gta te spelen.

Volgens canyourunit.com is de grafische kaart niet goed genoeg, omdat hij geen Pixel Shader heeft. Er staat 0.0? :bonk: Nou weet ik zo snel niet wat voor GPU erin zit, maar het is geen ATI/Nvidia/Intel kaart, maar van een of ander flut merk. GTA VC en RCT 3 draaien er wel gewoon op, die hebben toch ook Pixel Shader nodig? :bonk:

Kan hij dus op deze laptop wél of géén SA spelen. De rest van de specs is O.K. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk herkent canyourunit.com de kaart gewoon niet, want RC3 is ook DirectX 9.0c (Rollercoaster 3 bedoel je toch? :puh:)

En DirectX 9.0c is Pixel Shader 2.0 t/m 3.0 (DirectX 10 is dus 4.0, en Pixel Shader 5.0 [DirectX 11!] is in ontwikkeling)

Beetje achtergrond info 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Dus waarschijnlijk past hij er gewoon op? ^_^

Dan kan hij de DVD gaan kopen, want bij de installatie krijg ik halverwege een foutmelding dat hij de DVD niet kan lezen. Gelukkig kan ik er nog wel mee spelen. :puh:

Overige specs:

AMD Mobile Sempron 2800+ (1.6 Ghz)

512MB Ram

64 MB grafische kaart, maar weet niet welke :cab:

En nog genoeg vrije ruimte op de HDD

XP home.

Dat moet op low settings wel gaan lukken, als ik de systeemeisen erbij pak.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...