Jump to content
Joriz

Nieuwe details GTA4 video editor bekend!


tn_gallery_1_104_9632.jpg
Zojuist zijn er op de website van Grand Theft Auto IV nieuwe details bekend gemaakt over de video editor functie die in Grand Theft Auto 4 zit. GTA4 die op woensdag 3 december in Nederland uit komt voor de PC heeft een exclusieve video editor waarmee je zelf filmpjes kan maken in GTAIV. Tijdens het spelen hoef je als er wat interessants is gebeurd enkel op F2 te drukken waarmee je de laatste 30 tot 45 seconde van speeltijd in GTA4 terug kan zien. Dit kan je dan direct real time bewerken tot een eigen HD WMV videofilmpje
Tevens kan je eerder opgenomen fragmenten dan tevens direct gebruiken en het filmpje ook voorzien van de muziek uit GTA4. Zodra je klaar bent kan je het filmpje op Rockstar Games Social Club plaatsen zodat iedereen hem kan bekijken.
Een voorbeeld filmpje wat Rockstar Games zelf met de editor heeft gemaakt is hieronder te zien:
Get the Flash Player to see this player.


Voor nog drie andere filmpjes kan je onze galerij checken. Tevens staan hier diverse afbeeldingen van de video-interface die in GTA4 zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er zeer goed uit, alweer krijg ik medelijden met mezelf maar als mijn (nieuwe) pc eraan toe is haal ik hem ook wel voor de pc. In enig opzicht vind ik dit inderdaad wat indrukwekkender dan de voorgaande trailers, maar dit is toch wat minder professioneel en is naar mijn mening niet erg aantrekkelijk vergeleken met de 'echte' trailers. Maar goed, nog even afwachten dus.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weer gelikt uit allemaal. Het is natuurlijk wel een leuke functie voor als je (perongeluk) een prachtige stunt maakt maar het niet opgenomen had. Maar ik denk niet dat het prettig werkt om ingame een hele film in elkaar te knutselen. Dan ga ik toch liever voor een apart programma voor het knip en plak werk aan een filmpje.

Maar de graphics zien er weer gelikt uit. :tu: En daar gaat het mij toch echt om.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...