CjThaBest Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Nou, de ondertitel zegt het al een beetje: Waar en hoe kan ik downgreaden. Bewerkt: 19 november 2008 door CjThaBest Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 vooral leuk hoe je het schrijft XD. Downgraden is het voor volgende keer. Maar nu serieus. Heb je al een Patch(downgrader)? Download er anders een HIER. Wactwoord is CVehicle. Met Hoofdletter C en V. Vervang die COMACT_GTA_SA.EXE door diegene die in de hoofdmap van SA staat(wijzg de naam comact_gta_sa naar alleen gta_sa.). Deze patch werkt ook bij het gebruiken van cleo mods. Klaar Reageren
K.O. Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Waarom een beveiligd archiefbestand gebruiken dat bovendien ook nog eens illegaal is, omdat er in principe een gekraakte .exe op het internet gegooid is? Het lijkt mij makkelijker om gewoon deze handleiding te volgen waarin in het Nederlands je stap voor stap wordt uitgelegd hoe je dit op de eenvoudigste manier doet, namelijk aan de hand van deze patch. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 vooral leuk hoe je het schrijft XD. Downgraden is het voor volgende keer.Maar nu serieus. Heb je al een Patch(downgrader)? Download er anders een HIER. Wactwoord is CVehicle. Met Hoofdletter C en V. Vervang die COMACT_GTA_SA.EXE door diegene die in de hoofdmap van SA staat(wijzg de naam comact_gta_sa naar alleen gta_sa.). Deze patch werkt ook bij het gebruiken van cleo mods. Klaar ik heb gta_sa al in mijn SA map Reageren
Remi-X Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 illegaal? Hij staat ook gewoon zonder commentaar op de Cleo3 tut van Warrock. Daar heb ik hem even zo snel vandaan gehaald. En ja dat klopt, dat is de V2 versie. Vervang die door de patcher die je hebt. Reageren
K.O. Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 illegaal? Hij staat ook gewoon zonder commentaar op de Cleo3 tut van Warrock. Daar heb ik hem even zo snel vandaan gehaald.En ja dat klopt, dat is de V2 versie. Vervang die door de patcher die je hebt. Ja, illegaal. Precies zo illegaal als het uploaden van de originele .exe op dit forum. Je mag die .exe simpelweg niet verspreiden; dit is gewoon het originele V1 .exe bestand en dus illegaal. Met de downgrader daarentegen, vervang je het bestand niet, maar maak je een bepaalde wijziging ín het bestand, zonder dat enige inhoud van dit bestand verspreid wordt. Dat is wél toegestaan voor particulier gebruik. Ik raad dan ook aan om gewoon de patch tool in de downloaddatabase te gebruiken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Kej. Weet ik dat ook weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.