Jump to content

helikopeters


wupie

Recommended Posts

Als je het verhaal hebt uitgespeeld, bevind zich een Annihilator op het vliegveld. Je kan hem ook met een Cheat krijgen, maar als je de Cheat hebt gebruikt en je slaat op dan kan je GTA IV niet meer 100% Compleet krijgen. Dus als je Cheats gebruikt, niet Saven! Laad je vorige Saved game! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het verhaal hebt uitgespeeld, bevind zich een Annihilator op het vliegveld. Je kan hem ook met een Cheat krijgen, maar als je de Cheat hebt gebruikt en je slaat op dan kan je GTA IV niet meer 100% Compleet krijgen. Dus als je Cheats gebruikt, niet Saven! Laad je vorige Saved game! :tu:

Dat je dan niet meer de 100% kan halen is best wel bullshit. Want wat zou er dan geblokt moeten worden als je cheat? Wat wel waar is dat je met cheaten (sommige cheats) achievements op de 360 blokkeert. Als je alle duiven hebt dan komt er een Annihilator op een één of ander gebouw te staan.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de zoekfunctie (iets beter) had gebruikt, zou je dit topic gevonden hebben. ^_^

Dat is mijn topic! :):puh:

Ik heb daar inderdaad een kaartje met een paar helikopters erop gemarkeerd alleen ik weet bijna zeker dat ze er niet allemaal op staan, wel een groot gedeelte. ;) Lees het topic even door want daar leg ik in andere berichten uit welke helikopter welk bolletje is, die in het middelste eiland (kan even niet op de naam komen) zijn namelijk bijna allemaal Annihilators maar daarvoor heb je wel een andere helikopter nodig om ze te bereiken want zonder wil dat vaak nogal lastig aangezien deze boven op een groot gebouw staan.

In ieder geval veel succes met het zoeken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die Annihilator staat ook op het politiebureau op het middelste eiland.

'

politiebureau's er zijn twee waar ze opstaan; noord-oost en zuid-oost, de zuid-oost alleen te bereiken via de lucht (dus kan je je Helitour omruilen voor aniliathor)

Click here to view the SnapMap

EDIT: Click here to view the SnapMap vergat er eentje TEGENOVER het vliegveld....op een politibureau via een trap toegankelijk zonder politie achter je aan te krijgen ;-)

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt vast een ''spawn heli'' cheat.

Slim gezien, maar volgens mij bestond deze al. ^^ De Spawn Annihilator cheat bestaat al en is 359 555 0100. Meer cheats vind je hier. Maar pas wel op bij het gebruiken van deze cheat! Deze voorkomt je van de Achievements/Trophies One Man Army en Walk Free te behalen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...