Jump to content

probelemen met gta

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik gta san andreas aan het spelen ben en ik heb gesaved en ik kom weer uit het menu dan als ik mijn muis beweeg het beeld niet meegaat en als ik dan weer op esc duw voor naar menu te gaan blijft mijn spel hangen komter op san andreas reageert niet heb dat regelmatig voor het wordt echt irritant

Geplaatst:

misschien is het handig als je erbij zet wat voor maatregelen je al hebt ondernomen. Probeer gta ff opnieuw te installeren, werkt vaak goed. Dan ook ff user files weggooien Succes :tu:

GTAgangsta

Geplaatst:
misschien is het handig als je erbij zet wat voor maatregelen je al hebt ondernomen. Probeer gta ff opnieuw te installeren, werkt vaak goed. Dan ook ff user files weggooien Succes :tu:

GTAgangsta

De userfile's hoef je niet te verwijderen, dat probleem heeft niks met je Savegame's te maken hoor. ;) Installeer hem opnieuw, en dan zal alles wel in orde zijn. :) Heb je gemod? :)
Geplaatst:

Verwijder het bestandje gta_set eens. Dit bestandje bevindt zich normaal gezien in "mijn Documenten => Gta: San Andreas User Files." Dit bestandje zal hem weer aanmaken als je je SA weer opzet, dus het verwijderen kan geen kwaad. :) Trouwens, kan je PC San Andreas wel aan?

Post je specificaties eens. ;) Flitskikker heeft een handig programma gemaakt, namelijk de Flitskikker Info Tool. Alles staat uitgelegd in het topic. Overigens raad ik je aan om de 'Offline-Versie' te installeren, met de 'Online-Versie had ik wat problemen. :)

Succes. ^_^

Geplaatst:

GTAgangsta

heb hem al 3 keer hergeinstaleerd
Verwijder het bestandje gta_set eens. Dit bestandje bevindt zich normaal gezien in "mijn Documenten => Gta: San Andreas User Files." Dit bestandje zal hem weer aanmaken als je je SA weer opzet, dus het verwijderen kan geen kwaad. :) Trouwens, kan je PC San Andreas wel aan?

Post je specificaties eens. ;) Flitskikker heeft een handig programma gemaakt, namelijk de Flitskikker Info Tool. Alles staat uitgelegd in het topic. Overigens raad ik je aan om de 'Offline-Versie' te installeren, met de 'Online-Versie had ik wat problemen. :)

Succes. ^_^

heb een acer aspire amd athlon dual core 1gig werkgeheugen ati radeon hd 4850 videokaart vista

Succes. ^_^

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Acer

- Computermodel: Aspire M1100

- Computernaam: PC_VAN_ACER

- Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Acer

- Model: F690GVM

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4000+

- Kloksnelheid: 1800 MHz

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 1023 MB RAM

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype: CDFS

- Grootte: 222,13 GB

- Vrije ruimte: 155,18 GB

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: ATI Radeon HD 4800 Series

- Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9442)

- Geheugengrootte: 512 MB

- Drivers: atidxx32.dll,atidxx64,atiumdag.dll,atiumdva.cap,atiumd64,atiumd6a,atitmm64, versie 7.01.01.838

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1440x900

- Kleurkwaliteit: 32-bits

- Frequentie: 59 Hz

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK

- Model: ASUSTeK Virtual Capture Device

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

- Versie: 6.0.6001

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
het geluid valt som weg maar niet in het menu maar in het spel

Download RadarSync. Dit programmatje zoekt naar updates voor je Drivers.

Let er wel op dat je de Toolbar en de virusscanner niet installeert.

Download dus de nieuwste Drivers voor je geluidskaart(er zullen waarschijnlijk veel updates gevonden worden voor andere Hardware aangezien je dit waarschijnlijk nog nooit hebt gedaan ;) ).

Als dit niet helpt, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je geluidskaart en kunnen we je niet helpen.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...