WingedBull Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Hallo Grand Theft Auto'ers, Ik heb sinds een tijdje de wereld van Grand Theft Auto: San Andreas MultiPlayer ontdekt en dat bevalt me ongeloofijk! Het spelen gaat vloeiend en alles zonder errors! Ik heb nu wel een probleem als ik mijn samp-client 0.2.2 R3 afsluit. Iedere keer als ik op kruisje klik rechtsbovenaan gaat zoals je verwacht de client afsluiten maar dan krijg ik een error die terugkomt en terugkomt tot mijn PC crash als ik niet snel genoeg Alt + Ctrl + Del doe en alle taken beïndig. -WingedBull Reageren
Juwayri Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Dit is nou eenmaal bij vista, niks aan te doen voor zover bekent bij mij. Misschien werkt het op compatibiliteit in te stellen op XP maar ik denk het niet. Reageren
WingedBull Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Dit is nou eenmaal bij vista,niks aan te doen voor zover bekent bij mij. Misschien werkt het op compatibiliteit in te stellen op XP maar ik denk het niet. Dan crasht de boel en krijg ik een 256 kleuren scherm etc. Toch bedankt, Juwaryi Reageren
Scofield6 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Link. In dat topic heeft iemand ook hetzelfde probleem, kijk op pagina 2 wat je er tegen kunt doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.