Jump to content

schadelijk!

jenske94

zijn cheats schadelijk???  

50 leden hebben gestemd

1. 1. zijn cheats schadelijk?

• ja
      18
    • nee
      30

Recommended Posts

NEE cheats zijn niet schadelijk. Je kunt niet meer 100% halen (of sommige trophies/achievements) met sommige cheats (weet niet welke), zodat als je 100% wil halen, een nieuwe savegame moet beginnen.

En welkom op het forum!!!

Bewerkt: door GTAGijsso
Delen op andere websites

Ik heb zelf redelijk wat cheats gebruikt en ook de 100% gehaald. Het valt dus allemaal wel mee.

Welkom op het forum, het is hier ook mogelijk om in het zwart op een normale grootte te typen :tu: Ik zou het waarderen als je dat deed, aangezien je in mijn ogen nu nogal opdringerig overkomt ;)

Het verbaast me trouwens nog dat mensen op deze poll gaan stemmen :7 Deze poll is redelijk overbodig en dit hoort ook niet echt in het EE-forum thuis :puh:

Hieronder: Geeft niks hoor en geen probleem ;)

Bewerkt: door Kloep
Delen op andere websites

thx maar dat is nog lang :( maar ik heb nog een vraag als ik dan de pc version heb en mijn vriend heeft de ps3 versie kunnen we dan tegen elkaar spelen???

Dat zal waarschijnlijk niet gaan, ook Xbox 360 spelers kunnen niet online tegen PS3 spelers spelen. :N

Delen op andere websites

thx maar dat is nog lang :( maar ik heb nog een vraag als ik dan de pc version heb en mijn vriend heeft de ps3 versie kunnen we dan tegen elkaar spelen???

Dat zal waarschijnlijk niet gaan, ook Xbox 360 spelers kunnen niet online tegen PS3 spelers spelen. :N

Dat vindt ik wel jammer, maar dat komt omdat PlayStation niet van Microsoft is en Xbox niet van Sony. Anders zou dat wel kunnen denk ik. :Y

Delen op andere websites

NEE cheats zijn niet schadelijk. Je kunt niet meer 100% halen (of sommige trophies/achievements) met sommige cheats (weet niet welke), zodat als je 100% wil halen, een nieuwe savegame moet beginnen.

En welkom op het forum!!!

Waar heb je deze onzin nou weer vandaan!?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...