jenske94 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 ik heb wel eens gehoord dat cheats schadelijk zijn voor de play of spel zelf klopt dat???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) NEE cheats zijn niet schadelijk. Je kunt niet meer 100% halen (of sommige trophies/achievements) met sommige cheats (weet niet welke), zodat als je 100% wil halen, een nieuwe savegame moet beginnen. En welkom op het forum!!! Bewerkt: 19 november 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Ik heb zelf redelijk wat cheats gebruikt en ook de 100% gehaald. Het valt dus allemaal wel mee. Welkom op het forum, het is hier ook mogelijk om in het zwart op een normale grootte te typen Ik zou het waarderen als je dat deed, aangezien je in mijn ogen nu nogal opdringerig overkomt Het verbaast me trouwens nog dat mensen op deze poll gaan stemmen Deze poll is redelijk overbodig en dit hoort ook niet echt in het EE-forum thuis Hieronder: Geeft niks hoor en geen probleem Bewerkt: 19 november 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 ok ik zal gwn typen bedankt voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 100% bevalt inderdaad gewoon te behalen met cheats, maar sommige Achievements / Trophies zullen geblokkeerd worden als je cheats gebruikt! Als je wilt weten welke cheats Achievements / Trophies blokkeren moet je kijken op WikiGTA, en wel hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 ok bedankt maar ik weet dat deze vraag niet bij deze topic hoort die ik zelf heb gemaakt maar wanneer komt de pc release is dat 21 november of 2 december of.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Zoals hier staat aangegeven, komt hij op 2 decemeber uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 thx maar dat is nog lang maar ik heb nog een vraag als ik dan de pc version heb en mijn vriend heeft de ps3 versie kunnen we dan tegen elkaar spelen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 thx maar dat is nog lang maar ik heb nog een vraag als ik dan de pc version heb en mijn vriend heeft de ps3 versie kunnen we dan tegen elkaar spelen??? Dat zal waarschijnlijk niet gaan, ook Xbox 360 spelers kunnen niet online tegen PS3 spelers spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Aangezien dit ook niet mogelijk is met andere spellen (heb het al geprobeerd met oa FC2), denk ik niet dat dit met GTA IV mogelijk zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 thx maar dat is nog lang maar ik heb nog een vraag als ik dan de pc version heb en mijn vriend heeft de ps3 versie kunnen we dan tegen elkaar spelen??? Dat zal waarschijnlijk niet gaan, ook Xbox 360 spelers kunnen niet online tegen PS3 spelers spelen. Dat vindt ik wel jammer, maar dat komt omdat PlayStation niet van Microsoft is en Xbox niet van Sony. Anders zou dat wel kunnen denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 ok maar jullie mogen ook vragen stellen want anders ben ik hier de noob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 maar ik heb tog nog een vraag hoe zetten jullie die dinges onder jullie text bv: ______________________________ en dan een afbeelding van reclame ofzo is dat met bb codes??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 NEE cheats zijn niet schadelijk. Je kunt niet meer 100% halen (of sommige trophies/achievements) met sommige cheats (weet niet welke), zodat als je 100% wil halen, een nieuwe savegame moet beginnen. En welkom op het forum!!! Waar heb je deze onzin nou weer vandaan!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 weet iemand nog een site voor coole banners??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.