jenske94 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 wat vind je van deze kat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pk99 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 NEE cheats zijn niet schadelijk. Je kunt niet meer 100% halen (of sommige trophies/achievements) met sommige cheats (weet niet welke), zodat als je 100% wil halen, een nieuwe savegame moet beginnen. En welkom op het forum!!! helemaal gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 Als je de trophies hebt gehaald en dan worden ze, d.m.v cheats, geblokkeerd. Heb je ze dan nog wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 Als je de trophies hebt gehaald en dan worden ze, d.m.v cheats, geblokkeerd. Heb je ze dan nog wel? Ja, eenmaal je een Trophy hebt, zal je deze ook blijven behouden. Deze zullen niet opeens weggaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 OK fijn, thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 maar ik heb tog nog een vraag hoe zetten jullie die dinges onder jullie text bv: ______________________________ en dan een afbeelding van reclame ofzo is dat met bb codes??? Dit is een signature, ga naar je instellingen en dan naar handtekening, alles wat je daar in vult zal dus onder je naam komen te staan, als je een signature hebt, load hem dan op bij www.imageshack.us en zet hem vervolgens tussen de tags [img][/img] en voila je hebt een signature Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Welke cheat blokkeert geen achievement/trophy?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Welke cheat blokkeert geen achievement/trophy?? Zie dit maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Utopia Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 NEE cheats zijn niet schadelijk. Je kunt niet meer 100% halen (of sommige trophies/achievements) met sommige cheats (weet niet welke), zodat als je 100% wil halen, een nieuwe savegame moet beginnen. En welkom op het forum!!! Waar heb je deze onzin nou weer vandaan!? ik dacht dat dat zo was met GTA San Andreas... nu stel ik mij dan de vraag, gaan mensen met een microsoft live! account tegen elkaar kunnen spelen? Xbox vs. PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
narqku Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 best wel stom dat sommige trophies/achievements geblockt worden ik hou toch al niet zo van cheaten soms is het wel lol maar de spanning verdwijnt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.