mini-miii Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb gta sa gemod maar een verkeerde mod geïnstalleerd, ik wou hem uninstallen maar ik kon het niet meer. hij kon heb originele bestand niet vinden . ik heb sami gebruikt en al een paar keer verwijdert van mijn pc. Gta sa heb ik ook aal een paar keer verwijdert maar niets lukt ;( iemand raad?? het is mijn laatste hulp!! grtzz mini-miii de afbeelding komt op mijn scherm als ik de mod wil uninstallen Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 De beste remedie is naar mijn mening het verwijderen van SAMI en het herinstalleren van GTA San Andreas. Ga dan verder met IMG Tool en kladblok (om 'handling.cfg' te veranderen). Geen vervelende foutmeldingen van SAMI (hoogstens van GTA San Andreas als je het verkeerd doet). In dit topic vind je een tutorial voor het gebruik van IMG Tool, waarmee je dus handmatig de voertuigen (.txd-bestanden en .dff-bestanden) aanpast. Het veranderen van de handling-regels gaat vrij simpel: je zoekt gewoon op de naam van de regel die je moet aanpassen en vervangt die door de in de ReadMe vermelde regel. In dit topic en dit topic vind je overigens nog wel een kleine uitleg van de waarden die in die regel staan, mocht je zelf eens wat willen experimenteren (wel uitkijken natuurlijk!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.