thomas1010 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 wat moet ik doen beter nieuwe onderdelen kopen voor een pc dat ik ermee goed kan gamen of een xbox 360 Mijn pc: intel[R] celeron [R] cpu 2.66 ghz 512ram Als jullie nog iets willen weten vraag en mijn budget is mar 200euro. Reageren
Dvt Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) wat moet ik doen beter nieuwe onderdelen kopen voor een pc dat ik ermee goed kan gamen of een xbox 360Mijn pc: intel[R] celeron [R] cpu 2.66 ghz 512ram Als jullie nog iets willen weten vraag en mijn budget is mar 200euro. Dan wordt het denk ik 360 Alleen die is €269,- Of je moet geen harde schijf hoeven... Bewerkt: 19 november 2008 door Dvt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Anders spaar voor een PS3! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Anders spaar voor een PS3! What is wrong with you people? Dit is de zoveelste keer dat een Xbox/PC/Wii topic bestookt wordt met zulke reacties. Hij wil wat informatie over de X360 of over onderdelen van de PC. Hij vraagt hier niet over informatie van een PS3 ... Als je de financiële kant bekijkt, zou ik in jou plaats de X360 kiezen. Je gaat immers veel kosten hebben aan je computer, die regelmatig zal moeten upgraden met laatste nieuwe software, geheugen, videokaarten, .. Als je dan een echte PC gamer bent, zou ik gaan voor de PC. De stap van een klavier naar een controller is enorm groot. Je hebt het nadeel dan dat de controller niet zo uitgebreid is met cursortoetsen, shift-toetsen .. De keuze is aan jou! Reageren
thomas1010 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik weet niet hoeveel die in nederland kost ik woon in belgie dat kost hier de gewone arcade +een spel+joystick 180euro en krijg jij 30 euro nog terug op jou bankrekening. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik weet niet hoeveel die in nederland kost ik woon in belgie dat kost hier de gewone arcade +een spel+joystick 180euro en krijg jij 30 euro nog terug op jou bankrekening. Als het kan zou ik voor een Xbox 360 Pro gaan, omwille dat die harde schijf echt wel nodig is bij zowel het opslaan van games, demo's als bij het gebruiken van Xbox Live. Als je apart een HDD moet kopen, kom je veel duurder uit dan gewoonlijk. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Ik weet niet hoeveel die in nederland kost ik woon in belgie dat kost hier de gewone arcade +een spel+joystick 180euro en krijg jij 30 euro nog terug op jou bankrekening. Als het kan zou ik voor een Xbox 360 Pro gaan, omwille dat die harde schijf echt wel nodig is bij zowel het opslaan van games, demo's als bij het gebruiken van Xbox Live. Als je apart een HDD moet kopen, kom je veel duurder uit dan gewoonlijk. oke want de pro kost nu in belgie € 239- 40euro=199euro En ik heb nog een vraag kan jij een hard disc voor een xbox360 op een xbox360 arcade aansluiten Bewerkt: 20 november 2008 door thomas1010 Reageren
Dvt Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Anders spaar voor een PS3! What is wrong with you people? Dit is de zoveelste keer dat een Xbox/PC/Wii topic bestookt wordt met zulke reacties. Hij wil wat informatie over de X360 of over onderdelen van de PC. Hij vraagt hier niet over informatie van een PS3 ... Als je de financiële kant bekijkt, zou ik in jou plaats de X360 kiezen. Je gaat immers veel kosten hebben aan je computer, die regelmatig zal moeten upgraden met laatste nieuwe software, geheugen, videokaarten, .. Als je dan een echte PC gamer bent, zou ik gaan voor de PC. De stap van een klavier naar een controller is enorm groot. Je hebt het nadeel dan dat de controller niet zo uitgebreid is met cursortoetsen, shift-toetsen .. De keuze is aan jou! Ja dankjewel voor deze reactie, had ik geen zin in om weer te gaan zeggen. Maar je kunt mss wel wachten tot kerst, mss is hij dan nog wel goedkoper. Het enige nadeel is wel dat je voor Live moet betalen, en dat is nou niet echt handig aangezien jouw budget maar tot €200 gaat... Bewerkt: 20 november 2008 door Dvt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Anders spaar voor een PS3! What is wrong with you people? Dit is de zoveelste keer dat een Xbox/PC/Wii topic bestookt wordt met zulke reacties. Hij wil wat informatie over de X360 of over onderdelen van de PC. Hij vraagt hier niet over informatie van een PS3 ... Als je de financiële kant bekijkt, zou ik in jou plaats de X360 kiezen. Je gaat immers veel kosten hebben aan je computer, die regelmatig zal moeten upgraden met laatste nieuwe software, geheugen, videokaarten, .. Als je dan een echte PC gamer bent, zou ik gaan voor de PC. De stap van een klavier naar een controller is enorm groot. Je hebt het nadeel dan dat de controller niet zo uitgebreid is met cursortoetsen, shift-toetsen .. De keuze is aan jou! Ja dankjewel voor deze reactie, had ik geen zin in om weer te gaan zeggen. Maar je kunt mss wel wachten tot kerst, mss is ij dan nog wel goedkoper. Het enige nadeel is wel dat je voor Live moet betalen, en dat is nou niet echt handig aangezien jouw budget maar tot €200 gaat... Sommige demo's kan je ook vanaf Xbox LIVE Sliver downloaden. (silver is de gratis versie, gold de betaalde) Maar gold is de enigste manier om online tegen andere te spelen en je kan arcade spellen kopen. Reageren
ikt Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Koop een 360. of een PS3. Jouw keuze. Maar ik zou niet gaan upgraden. Aan die celeron te zien is jouw computer moeilijk te upgraden tot een goede gamecomputer met 200 euro. Je kunt er hooguit een halve videokaart en een halve processor van kopen waar je niets aan hebt. Als je nou 2000 euo had was het een ander verhaal geweest Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ja dankjewel voor deze reactie, had ik geen zin in om weer te gaan zeggen. Maar je kunt mss wel wachten tot kerst, mss is hij dan nog wel goedkoper. Het enige nadeel is wel dat je voor Live moet betalen, en dat is nou niet echt handig aangezien jouw budget maar tot €200 gaat... Zolang je een Xbox 360 koopt met een rode sticker erop is die Xbox goedkoper. Ik heb me een aantal maanden geleden een 2de Xbox aangekocht met een rode sticker. Door een formulier in te vullen en op te sturen wordt het bedrag gestort op je rekening. Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Neem een 360. Waarom? Dan hoef je je computer niet non-stop te upgraden en je hebt de beste online ervaring. Het is ook nog eens heel goedkoop: ¤ Arcade (versie die je niet wilt): 150€ ¤ Premium: 200€ ¤ Elite: 250€ En bij GameMania krijg je bij de Elite en Premium ook nog 2 spellen cadeau die je niet wilt, KungFu Panda en LEGO Indiana Jones. Maar deze kan je natuurlijk op marktplaats zetten en als je dan per game 20€ krijgt is je 360 gelijk wat goedkoper! Bewerkt: 20 november 2008 door lexus123 Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Dit is pasgeleden voor mij ook een bottleneckje geweest. Ben een ontzettende PC gamer heb dus ook een vrij aardige pc, alleen een pc die niet af is. Nu had ik dus de keuzen om nog is á 500 euro in me pc steken(er zit al 500 in) of een console. Uiteindelijk overwege toch voor de console te gaan PS3, waarvan ik tot nu toe geen spijt heb. Echter een budget van €200,00 is laag afhankelijk van wat je wilt. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 en je hebt de beste online ervaring. Ik denk dat dit op de PC beter is. Maar ik zou ook voor de XBOX 360 gaan, zoals al eerder vermeld moet je de PC voordurig verbeteren en hij kan traag worden met te weinig geheugen, ik denk ook niet dat je met €200 je pc echt goed kunt upgraden, dus kun je beter voor een XBOX 360 gaan. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Gewoon PC onderdelen het eerste wat je in huis moet hebben is een goede PC daarna pas over consoles beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.