mandy21 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) kan iemand me zeggen hoe ik mn gtagame bestand hierheen kopieer?en dan voor mij asjeblieft circle airstrip en circle,airstrip en land halen? het lukt steeds net niet. en misschien een linkje met uitleg over hoe ik de gehaalde game naar mn spel kopieer. alvast bedankt en veel succes versie 1.01 cheaten nee GTASAsf1.b Bewerkt: 20 november 2008 door mandy21
MartyCeha Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 kan iemand asjeblieft circle airstrip en circle,airstrip en land voor me halen?het lukt steeds net niet. en misschien een linkje met uitleg over hoe ik de gehaalde game naar mn spel kopieer. alvast bedankt en veel succes versie 1.01 cheaten nee Op de eerste plaats moet je een savegame uploaden. Als je een post aan het typen bent zie je onder het tekstvak het uploadsysteem staan. Klik op bladeren en selecteer je savegame (staat in Mijn Documenten>GTA San Andreas User Files). Die heet meestal gta_sf1.b. De 1 kan ook een ander nummer zijn. Maar goed, je klikt daarna op uploaden, en wanneer ie klaar is met uploaden klik je op "beheer bijlagen" en dan klik je op de bijlage die je net hebt geupload Voor downloaden geldt het omgekeerde principe: je download heb en je plaatst hem in GTA San Andreas User Files.
GTA Haas Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) V1.01 is toch een illegale versie van SA, of heb ik het mis? BTW, upload je eigen Savegame en dan zal ik hem wel voor je halen. Edit: Sh!t, net iets te laat. Bewerkt: 19 november 2008 door GTA Haas
mandy21 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) V1.01 is toch een illegale versie van SA, of heb ik het mis? BTW, upload je eigen Savegame en dan zal ik hem wel voor je halen. Edit: Sh!t, net iets te laat. hahahaha,klopt ja,van een vriend gekregen,was zelf blut en kon niet wachten thanx voor de uitleg marty ceha.hoop dat het de goede savegame is trouwens,als ik een rode jeans en witte trui aan heb zit het goed:P.maar succes Bewerkt: 19 november 2008 door mandy21
MegaPilot Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) V1.01 is geen illigale Versie hoor. Deze Versie bekom je als je op je V1 de NoMoreHotCoffee-Patch installeerd. Maar nu je zo openlijk toegeeft dat jouw San Andreas illigaal is, mogen we niet helpen... @ hieronder: Waarschijnlijk niet, maar weinig mensen zeggen hardop dat ze een illigale Versie van SA hebben. Alles wat illigaal is, daar mag niet over gesproken worden. Dus mogen we ook niet helpen. Koop SA dan maar legaal, tegenwoordig kost hij maar 10 à 15 euro. @ hieronder, daaronder: Je kunt Savegames installeren hoor. 100 % V2 Savegame. Storyline-Missies in V2. Dus je moet geen spijt hebben dat je SA nu legaal gaat kopen. Eerlijk duurt het langst! Bewerkt: 20 november 2008 door MegaPilot
mandy21 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 V1.01 is geen illigale Versie hoor. Deze Versie bekom je als je op je V1 de NoMoreHotCoffee-Patch installeerd. Maar nu je zo openlijk toegeeft dat jouw San Andreas illigaal is, mogen we niet helpen... serieus?ben ik de enige hier met een illegale versie? en als ik daarover gevraagd wordt,moet ik dus liegen? V1.01 is geen illigale Versie hoor. Deze Versie bekom je als je op je V1 de NoMoreHotCoffee-Patch installeerd. Maar nu je zo openlijk toegeeft dat jouw San Andreas illigaal is, mogen we niet helpen...@ hieronder: Waarschijnlijk niet, maar weinig mensen zeggen hardop dat ze een illigale Versie van SA hebben. Alles wat illigaal is, daar mag niet over gesproken worden. Dus mogen we ook niet helpen. Koop SA dan maar legaal, tegenwoordig kost hij maar 10 à 15 euro. dat zou wel balen zijn,heb zoooveel tijd in deze game gestopt. en baal er ook van dat ik eerlijk ben geweest maar bedankt voor je uitleg en zal waarschijnlijk de game-verkoop gaan sponsoren,ben al 5 games op de flyingschool vastgelopen,en werk er al een half jaar aan,maar ik ben een vliegramp @daarboven kijk eens aan,das mooi! dat maakt de keuze makkelijker,thanx
Recommended Posts