Jump to content
Joriz

Release datum Grand Theft Auto IV: Episodic Content bekend!


gallery_1_5_6407.jpg
De Amerikaanse krant USA Today heeft in hun technology sectie een artikel geplaatst over de episodic content (uitbreiding) voor GTA4. De episodic content van GTAIV die exclusief voor de XBox 360 uit komt onder de naam Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned zal in het artikel niet zomaar een vervolg op het verhaal van Niko Bellic gaan. Volgens USA Today zal de episodic content gaan over Johnny Klebitz die behoord tot de motorbende 'The Lost' (vergelijkbaar met de Hells Angels). In het artikel zegt Dan Houser, vice-president van Rockstar Games, dat het verhaal dus zeer anders zal zijn dan alles rondom Niko Bellic aangezien Johnny een totaal andere achtergrond heeft, verder wil Dan Houser helaas (weer) niet veel zeggen. De episodic content zal op dinsdag 17 februari 2009 als download beschikbaar komen op Xbox
tn_gallery_1_105_228282.jpg
Live Marketplace. Aangezien Microsoft 50 miljoen heeft betaald om deze episodic content exclusief naar de Xbox te komen (en niet naar de Playstation 3) zal wel voor de episodische content moeten worden betaald. Hoeveel is helaas nog niet bekend al zal het aankoopbedrag waarschijnlijk tussen de 10 en 25 Euro gaan liggen.

Met dank aan dvt voor het melden van dit artikel in USA Today.

Update: Inmiddels hebben we 4 nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen van GTA IV Episode 1: The Lost and Damned. Deze zijn te bekijken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

euhm...

weet iemand eigelijk hoe het lied in die TLAD trailer heet en wie het zingt?

zint me heel erg :)

Dat lied heet Dead embryonic cells en is afkomstig van de groep Sepultura.

u wordt duizend maal bedankt

sepultura is een grave band :O

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

euhm...

weet iemand eigelijk hoe het lied in die TLAD trailer heet en wie het zingt?

zint me heel erg :)

Dat lied heet Dead embryonic cells en is afkomstig van de groep Sepultura.

u wordt duizend maal bedankt

sepultura is een grave band :O

No shit... dat had ik dus echt zo gauw niet herkend.... :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ps3 gamers moeten niet klagen, dit wisten ze al zo lang. Maar komt deze content ook naar de PC? ^_^

Ik vind zelf deze opmerking nergens opslaan, sommige hebben hun PS3 al voordat het bekend was dat IV zou komen, dus dat ze dit zouden weten is/was klein.

En voor de PC, dat R* maar eerst zorgen dat IV ook eerst fatsoenlijk loopt voordat ze al een uitbreiding beginnen/porten.

Want R* is o zo goed in porten, dat is wel bewezen met IV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...