Jump to content
Joriz

Release datum Grand Theft Auto IV: Episodic Content bekend!

gallery_1_5_6407.jpg
De Amerikaanse krant USA Today heeft in hun technology sectie een artikel geplaatst over de episodic content (uitbreiding) voor GTA4. De episodic content van GTAIV die exclusief voor de XBox 360 uit komt onder de naam Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned zal in het artikel niet zomaar een vervolg op het verhaal van Niko Bellic gaan. Volgens USA Today zal de episodic content gaan over Johnny Klebitz die behoord tot de motorbende 'The Lost' (vergelijkbaar met de Hells Angels). In het artikel zegt Dan Houser, vice-president van Rockstar Games, dat het verhaal dus zeer anders zal zijn dan alles rondom Niko Bellic aangezien Johnny een totaal andere achtergrond heeft, verder wil Dan Houser helaas (weer) niet veel zeggen. De episodic content zal op dinsdag 17 februari 2009 als download beschikbaar komen op Xbox
tn_gallery_1_105_228282.jpg
Live Marketplace. Aangezien Microsoft 50 miljoen heeft betaald om deze episodic content exclusief naar de Xbox te komen (en niet naar de Playstation 3) zal wel voor de episodische content moeten worden betaald. Hoeveel is helaas nog niet bekend al zal het aankoopbedrag waarschijnlijk tussen de 10 en 25 Euro gaan liggen.

Met dank aan dvt voor het melden van dit artikel in USA Today.

Update: Inmiddels hebben we 4 nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen van GTA IV Episode 1: The Lost and Damned. Deze zijn te bekijken in onze galerij.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik denk dat deze content ook nog wel op pc komt, want de xbox is ook van microsoft en windows live ook die de meeste pc spellen uitgeeft.

Ik denk dat hij nog wel uit komt maar dan veel later.

De pc gamers (ik ook) mogen blij zijn dat gta 4 op pc komt. _O_

Zekers, dit is ook een reden om GTA 4 te kopen in plaats te downloaden

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Beter dat er nu een datum is kan echt niet wachten.(misschien wordt de gamewereld ook mooier) ik hoorde dat er ook nieuwe autos en wapens kwamen

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

P.S. Ik vind het jammer voor de PS3 bezitters want dit gun ik ze wel maar de gene die nu gaan zeuren kom op dit was al voor de release datum van GTA 4 bekend dus niet zeiken

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk, weet haast wel zeker, dat het 1600 MicroSoftPoints gaat kosten. Kijk maar naar de uitbreiding van Oblivion, die was ook 1600 MSP (rond de 15€).

@Hierboven: wat voor een aarskanaal ben jij om MS keihard af te gaan zeiken omdat je nu niet de update kan krijgen. Ga lekker bij je moedertje op d'r schoot janken! Je hebt ook een heel goed(*kuch*) argument om MS af te zeiken.

Bewerkt: door lexus123

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het best wel stom.. alleen omdat xbox van microsoft is en bakken vol geld beschikbaar heeft koopt ie gewoon iedereen over... zo heeft de ps3 en andere merken weer geen kans terwijl de ps3 meer proccesors heeft dus meer aankan... :duh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

mjah heb ook m'n deel aan het wachten gespendeerd en doe het nog steeds :puh:

ik vraag mij af: ze zeiden ook dat er nieuwe multiplayer modes in zullen zitten, dan hoop ik dat die zich concentreren op game modes (miss dezelfde als de pc versie heeft) en/of nieuwe online kleren. Ik heb editor filmpjes gezien met zelfgemaakte gastjes die een totaal ander gezicht en kleren dragen (die droeg een smoking en zo zou ik ook willen rondlopen xD) De trailer op Spike was vet en er zullen zeker en vast een heleboel nieuwe leuke dingen worden toegevoegd!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk, vooral omdat alle Sony fanboys nu opeens op hun teentjes getrapt zijn en er eerst niet veel om gaven dat wij Xbox 360 bezitters alleen de content kregen. Ach zo zie je maar. Ik kan in ieder geval niet wachten om op pad te gaan met The Lost :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...