Ottoman 47 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) OMFG, ik was na schooltijd naar FreeRecordShop gegaan. Ik zat wat bij de PC games tafeltje te kijken, ik zie fucking Bully voor de PC. Ik ben hem van plan te kopen, alleen zijn er wat bug's van de PS2 naar de PC gefixt? Review (PC): http://www.gamez.nl/pc/reviews/25057/revie...ition--pc-.html Bewerkt: 20 november 2008 door Ottoman 47 Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik dacht dat het ook op de PC versie bestond maar ja dat is wel goed nieuws voor PC gebruikers die games daarop spelen. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Is niemand blij, dat het voor de PC is gereleased. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik had deze eerst voor de ps2 echt een vet coole game. Daarna kocht ik de scholarship edition op de wii omdat die extra's heeft. Maar op de PC lijkt me wel handiger dan op de wii. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.