Puma Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Heb het model van de Voodoo als begin gebruikt, nadat ik het helemaal gestript had (zelfs geen interieur meer, dus alleen nog de aluminium platen die op de buitenkant zitten, om 't zo te zeggen). Begin: Bewerkt: 20 november 2008 door Puma Reageren
Beagle Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik vind deze eigenlijk wel een stukje minder mooi.. Het is nog steeds WIP natuurlijk Maar, het mag écht wel wat meer polys hebben hoor Pic3: Dat is zo weinig-polys-maar-toch-gesmoothd, is eigenlijk niet zo mooi. Ik vind de achterkant ook een beetje een rare vorm hebben, misschien ligt het aan de render? En in de voorkant, die 2 gaten onder, mogen ook wat meer polys in Oftewel, leuk, maar mag wel een béétje high polyer Verder, ga zo door Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Mooie grill! Ik kijk uit naar deze mod. Reageren
Puma Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Pic3: Dat is zo weinig-polys-maar-toch-gesmoothd, is eigenlijk niet zo mooi. Ik vind de achterkant ook een beetje een rare vorm hebben, misschien ligt het aan de render? En in de voorkant, die 2 gaten onder, mogen ook wat meer polys in Als je de tekst leest die ik post (die post ik namelijk niet voor niks) had je geweten dat dat het gestripte model is waar ik mee begonnen ben... Achterkant is bijna af, heb een opening tussen de grille en de motor gemaakt en wat gaten, verder nog kleine detaillering aan het interieur. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Achterkant word nu wel mooi Ik héb je post gelezen hoor... Maar ookal ís het een gestripte Voodoo, dan nog kan je dat verbeteren. Reageren
Jozz Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 dat bedoelde je er toch ook mee, er is geen reden om zo fel te reageren, hij zij alleen dat dat beter kon, dat wil toch niet zeggen dat er er al mee bezig was het gestripte model aan te passen (er stond ook bij dat het een begin was) Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 dat bedoelde je er toch ook mee, er is geen reden om zo fel te reageren, hij zij alleen dat dat beter kon, dat wil toch niet zeggen dat er er al mee bezig was het gestripte model aan te passen (er stond ook bij dat het een begin was) *offtopic* Tegen wie heb je het en wat bedoel je? Reageren
Puma Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Jezus, ga effe lekker over PM discussiëren maar dump dat gezeik niet in m'n topic. Bewerkt: 22 november 2008 door Puma Reageren
MFCL Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 wouw! dat ziet er vet uit Reageren
Timske Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Wooow vet. Hoe render jij ze zo mooi Reageren
Puma Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik render ze niet eens, kan je nagaan . Ik zet zodirect wel even een übersimpele tutorial erover online. Reageren
game~skater Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) sorry dat ik het zeg maar puma: jouw models zijn te wreed puma Bewerkt: 22 november 2008 door game~skater Reageren
MFCL Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) ehm... het laatste plaatjes zijn een beetje erg LELIJK[/font] de voorgaande plaatjes zijn mooier -------------------------------------------------------------------------------------------- ps: niet lullig bedoeld Bewerkt: 23 november 2008 door MFCL Reageren
FerryN Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Alweer leuk gemodelt Puma! Alleen totaal niet mijn stijl (dat sci-fi gedoe), maar wel weer leuk modelwerk. KUTGW! Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ziet er idd uit als een jaren 80 sf auto... wordt het weer zo'n vliegende net as je met die alpha heb gedaan? want dar is wel vet die handling ook... En dat voor SketchUp nogwel... KUTGW! (wat betekent KUTGW eigelijk iedereen zegt dat altijd voor succes ofzo?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.